Gå til innhold

Utviklerne kledde ham naken, drepte ham og slettet kontoen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel og bra det,men tror nok at den kontoen var etablert kun for å teste.Guild Wars 2 har nå vært på billigsalg en stund 75% rabatt,svært irriterende med tanke på at vi da får en masse spam kontoer.Så vedkommende hadde nok sine forventninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Poenget er ikke youtube-videoen, den er bare verktøyet de bruker. Formålet er at de sender en beskjed om at juksere blir opppdaget og kastet ut.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt World vs World siden launch. Det er en stor battlefield der tre servere konkurrerer mot hverandre. Jeg har ikke vært borti noen andre spill som kan tilby noe lignende kvalitetsmessig. Desverre ser spillet veldig forvirrende ut for nybegynnere da det er masse combo fields og effekter som ser ut som et clusterfuck når man ikke vet hva man ser på. Teamplay er veldig viktig for å gjøre det bra i spillet. eks: En spiller kaster et combo felt som aoe healer hver gang andre spillere bruker en hvis skill i det. Siden launch har denne gamemoden blitt mye bedre og de har fikset de største bugsa. Jeg vil anbefale å bli medlem i en guild hvis en ønsker å ha mest mulig moro der. 

 

eksempel på organisert WvW spilling:

https://www.youtube.com/watch?v=nK82uzTzRek

 

Jeg spiller veldig lite pve men vet de har addet mye innhold gjennom noe som heter "living world" anbefaler også å sjekke ut fractals of the mists hvis du ikke har vært der. 

 

Det er en expansion pack på vei som sansynligvis kommer i høst en gang.

 

Siden spillet ikke har noen månedpris koster det deg ikke mer enn tid og diskplass å teste det igjen ;)

Endret av Equareo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...