Gå til innhold

DAE : Electro House og russelåter


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte å starte en tråd her for å vise frem det jeg lager!
Håper på konstruktiv tilbakemeldinger, om det er noen som gidder!

Første låt ut:



Setter som sagt veldig pris på tilbakemeldinger, ris er like bra som ros!

-DAE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Veldig fengende låter du lager!
Det kan hende at dette egentlig ikke er ett problem, men det høres ut som du trenger å rydde i frekvensene dine. Høres rotete ut og litt rydding kunne fått låten til å bli mye fetere. Jeg ville tuklet litt med master faderen også for å skape litt dynamikk på droppen. Altså -3 db eller noe på versene slik at når droppen kicker så blir den høyere.

Kan være det med freq ikke er reelt, fordi det er lastet opp på youtube. Som er kjent for sin elendige codeq.....

Du har absolutt talent!​​ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Veldig fengende låter du lager!

Det kan hende at dette egentlig ikke er ett problem, men det høres ut som du trenger å rydde i frekvensene dine. Høres rotete ut og litt rydding kunne fått låten til å bli mye fetere. Jeg ville tuklet litt med master faderen også for å skape litt dynamikk på droppen. Altså -3 db eller noe på versene slik at når droppen kicker så blir den høyere.

 

Kan være det med freq ikke er reelt, fordi det er lastet opp på youtube. Som er kjent for sin elendige codeq.....

 

Du har absolutt talent!​​ 

Tusen takk for tilbakemelding, og beklager sent svar. Merker selv det mangler noe og trur er inne på noe!

Igjen takk for hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...