Gå til innhold

Evig lang leveringstid fra komplett.


Anbefalte innlegg

Altså jeg la inn en bestilling den 01.04.15. Har enda ikke sett snurten av pakken. Det er forsåvidt greit at det tok litt lang tid, for uten at jeg hadde sett det så manglet den ene varen på lageret og måtte bestilles. Dette var først estimert til 20.04, for så senere bytte til 02.05. Og nå har jo den datoen passert også uten at det har skjedd en dritt. Hva kan jeg egentlig gjøre? Frister å bare kanselerere hele bestillingen fordi jeg er lei av å vente, men jeg har jo forhåndsbetalt over 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hva med å plukke opp telefonen, taste inn 33 00 55 00 og spørre om de har noen ide om estimert ventetid, eventuelt om de bare kan kansellere ordren din og pengene dine blir automatisk tilbakebetalt. Eventuelt om de erstatte denne varen med noe tilsvarene og trekke, eller fakturere mellomlegget slik at du kan få varene dine kjapper. Så kommer jo nysgjerrigheten min inn, hva har du bestilt som komplett bruker så lang tid på å få levert?

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe du har bestilt/kjøpt en "bestillingsvare" som altså er en vare de kun kan importere fra leverandøren. Å da er muligens leveringsdato ukjent.

for normalt så sender komplett varen innen kl 20 på bestillings dag, å er på post kontoret ditt dagen etter, eller 2 dager etter (kommer an på hvor langt unna du er nermeste pickup point)

Men ring til komplett.no på det nummeret som Lord Nuker nevnte, trykk så på 2 for å komme til kundeservice å forklar dem situasjonen.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...