Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wolfenstein: The Old Blood, Project CARS og The Witcher 3: Wild Hunt er dem jeg gleder meg til. Final Fantasy X/X-2 HD Remaster hopper jeg glatt over da jeg har spillt dem før og allerede eier flere versjoner av spillene. Samme med Ultra Street Fighter IV da Mortal Kombat X gir meg det jeg trenger av kombo mastering.

Lenke til kommentar

 

Hvor har dere infoen om Project CARS fra?

 

Utgiveren av spillet.

Eneste som er riktig informasjon er at det er et bilspill.

Det er ikke i en åpen verden, det er ikke en veldig stor samling av biler(Derimot den største samlingen av baner i et bilspill noensinne). Har ikke hørt noe om at du kan være kartleser(det passer heller ikke inn i baneracing).

 

Det som står i saken er jo nesten bare tull.

Lenke til kommentar

Hmm, blir stramt tidsskjema. Blir jeg ferdig med Pillars of Eternity før Witcher 3 ankommer?

For min del hadde jeg ikke hastet med Pillars for å rekke Witcher 3, spesielt ikke med tanke på Witcher 2 som i mine øyne var blitt et rent konsoll spill. Trolig også kraftig begrenset pågrunn av daværende konsoller som det måtte tilpasse seg for å fungere.

 

Mer håp nå  som de har et pr hakk bedre hardware å tilpasse spillet til (ps4 osv), men en våt drømm hadde selvsagt vært et åpent Witcher spill tipasset PC midrange + (spillere).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...