Gå til innhold

Internasjonal Samsung Galaxy S3 i New York City (3G)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaring med bruk av Samsung Galaxy S3 (I9300) i New York City? Lurer på om jeg får 3G-hastighet på datatrafikk eller bare 2G hos AT&T. T-Mobile ser ut til å være uaktuelt med denne telefonen :\

 

Du vil få 3G HSPA+ med opp til 21MBps i NYC med en I9300 via AT&T på frekvensbåndene 850 og 1900

 

T-Mobile har 3G på 1900 i NYC. De har rotet mye frem og tilbake.... De startet å konvertere 3G over fra 1700/2100 AWS (som denne telefonen ikke støtter) til 1900 for å ha LTE på AWS.... Så bestemte de seg for å kjøre LTE på 1900. Det de gjør nå er å bygger LTE på 1900 de steder de ikke har noe 3G i dag mens i de mest befolkede områdene vil de sakte komme med LTE på 1900 også. 

 

Du vil ha mye mer og bedre 3G dekning med AT&T i NYC, T-Mobile vil slite innendørs enkelte steder grunnet tynnere nett og høyere frekvenser.

 

Jeg har vært AT&T kunde i mange år, og jeg flyr som pilot inn og ut av NYC ukentlig. Det er meget god dekning, bortsett fra i bygninger med nye vinduer som blokker signalene og på enkelte T-Bane strekninger. På hotellet vi bor på ved LaGuardia flyplass ser man dette med metall i vinduer utrolig godt. Man ser basestasjonen ca. 200 meter unna, åpner jeg vinduet får jeg -55db (som er så og så den beste dekningen man kan få) men lukker jeg vinduet får jeg -97 (som tilsvarer 1 eller 2 streker/dotter). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...