Gå til innhold

Den nye BMW-en parkerer seg selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan virker den? Parkerer den av seg selv, eller styrer du bilen fra fjernkontrollen?

"Den nye BMW-en parkerer seg selv"

"Bilnøkkelen er fjernkontrollen."

 

Hehehe! gode spørsmål...

 

Hadde forsåvidt vært veldig kjekt å ha der jeg bodde før, for da hadde jeg relativt liten klaring på begge sider, av og til så lite at jeg ikke samtidig kom meg ut, uten å krype gjennom vinduet, om naboen parkerte for nært meg. Den andre siden var murvegg, så den var ikkelike artig å utfordre...

 

Spørsmålet er om denne hadde klart det med innslagbare speil for å komme forbi portveggen som stakk ut, spesielt med tanke på at denne nok er bredere enn 176 cm som min Carisma hadde.

 

Jeg måtte rygge inn, slå inn speilet på passasjersiden før jeg passerte veggen,og så komme meg så nært muren at jeg maksimalt hadde en tomme klaring fra speilhus til murvegg.

 

Så liten margin tviler jeg på at de tillater denne bilen å prøve seg på...

 

:-)

Lenke til kommentar

 

Veldig kult ...heilt til batteriet i nøkkelen blir dårlig medan du fjernstyrer bilen.

 

Du fjernstyrer jo ikke selve parkeringen, du bare sender et signal som bare bilen begynne å parkere.

 

AtW

 

Ok. Dette er du sikker på? Var ikkje det inntrykket eg fekk fra videoen.

Endret av Geir Kristian
Lenke til kommentar

 

 

Veldig kult ...heilt til batteriet i nøkkelen blir dårlig medan du fjernstyrer bilen.

 

Du fjernstyrer jo ikke selve parkeringen, du bare sender et signal som bare bilen begynne å parkere.

 

AtW

 

Ok. Dette er du sikker på? Var ikkje det inntrykket eg fekk fra videoen.

 

 

Nå kan jeg aldri være 100% sikker siden jeg ikke har prøvd selv, men det er jo bare en knapp han trykker på på fjernkontrollen, er jo ingen muligheter på den til å styre rattet på fjernkontrollen som jeg kan se, og hadde det vært det hadde jo de oppgitte begrensingene også vært meningsløse, i tillegg til at funksjonen i seg selv hadde vært nesten ubrukelig.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...