Gå til innhold

Bose Soundlink Mini eller annen høytt. I samme prisklasse?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger hjelp av noen høyttalerkyndige. Jeg vurderer å selge min sonos play1 og kjøpe Bose soundlink mini istedenfor. Jeg er klar over at den er en del mindre enn sonos sin, men er lyden omtrent i samme klasse eller burde jeg kjøpt en annen høyttaler i andre prisklasser? Det viktigste er at den spiller på Bluetooth, helst at den kan spille med (oppladbart) batteri, og at den er relativt portabel.

 

Kunne noen hjulpet og veileder meg litt? Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er en del nye wireless-moduler på vei ut på markedet som bruker svært lite strøm. Disse er på vei inn i denne type produkter og har WiFi-støtte. Noen av dem er også "dual band" med både BT og WiFi. Så vidt jeg vet skal de mest strømgjerrige modulene være rundt 6 mnd fra sample, og omtrent 12 mnd fra produksjon. Det er også moduler som ikke er like ekstreme på strøm, men allikevel er langt mer strømgjerrige enn tidligere, og som allerede er i produksjon. Man kan trolig forvente å finne batteridrevne produkter med disse allerede til høsten. Disse får blant annet støtte for DLNA, Airplay, Spotify og mye mer. Det er foreløpig ikke moduler med støtte for Google Cast og lavt strømforbruk klare for markedet ennå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...