Gå til innhold

Styr unna Hello Norway! Useriøst jallaselskap.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De har iallfall HD Voice.

Ifølge Tek sin tjeneste så støtter ikke Telipol HD-Voice. Men da er det en feil, hvis informasjonen din stemmer. :)

 

Ganske, ganske sikkert at Telipol har HD-Voice. Det ligger ikke hos Telipol, men hos mobiloperatøren Telipol leier nett hos.

Telenor støtter HD-Voice.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har hatt privat abonnement hos Hello AS i 2 måneder nå..aldri fått så høye regninger. Går tilbake til OneCall asap. Hvordan det går an, fatter jeg ikke..men de må ha mye skjulte kostnader..dette henger ikke på greip. Drittselskap!

Eneste jeg er redd for nå er at jeg tok abonnementet gjennom USBL og kan da kanskje bli balastet som de bedriftene som har fått sinnsyke regninger? Uansett..dette selskapet holder jeg meg langt unna heretter..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt privat abonnement hos Hello AS i 2 måneder nå..aldri fått så høye regninger. Går tilbake til OneCall asap. Hvordan det går an, fatter jeg ikke..men de må ha mye skjulte kostnader..dette henger ikke på greip. Drittselskap!

Eneste jeg er redd for nå er at jeg tok abonnementet gjennom USBL og kan da kanskje bli balastet som de bedriftene som har fått sinnsyke regninger? Uansett..dette selskapet holder jeg meg langt unna heretter..!

Lite annet å gjøre! 

 

Bare å holde seg unna, og håpe at driten går konkurs før eller siden.

Lenke til kommentar

Har hatt privat abonnement hos Hello AS i 2 måneder nå..aldri fått så høye regninger. Går tilbake til OneCall asap. Hvordan det går an, fatter jeg ikke..men de må ha mye skjulte kostnader..dette henger ikke på greip. Drittselskap!

Eneste jeg er redd for nå er at jeg tok abonnementet gjennom USBL og kan da kanskje bli balastet som de bedriftene som har fått sinnsyke regninger? Uansett..dette selskapet holder jeg meg langt unna heretter..!

Det er jo bare å sjekke fakturaen det? Ligg gjerne ut en sensurert kopi her hvis det er noe som er uklart!

Lenke til kommentar

Etter å ha faktisk fått svar, så nevner de at de tar 1.49 kr for hver mb som har passert maksgrensa. Jeg har leita mye etter hvor mye de tar per mb...fikk svar på det gjennom mail endelig. Det forklarer en del..samt de slo sammen to regninger måneden før..så det forklarer hvorfor den ble høy. Uansett bytter selskap likevel. Har aldri vært i nærheten av en sånn regning hos OneCall eller Chess. Sorry Hello...ikke så ille som jeg skulle ha dere til å være. Så jeg tar tilbake hetsen.

Lenke til kommentar

Hurra! Veldig bra!

 

Nå må jeg snu igjen ifht Hello.

De sa jeg fikk den høye regninga grunnet det kostet 1.49 per mb men nå skal de forandre kostnaden f.o.m august fra 0.99 kr per mb til...(drumroll) 1.49 kr per mb...så de begynte visst tidlig med meg. Om det er rot i systemene deres eller bevisst dette vites ikke, men da må jeg gå noen runder med de igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På min siste faktura kom det ekstra data for ca 900kr, og hello kunne fortelle meg at det var brukt 600MB utover det inkluderte. Jeg etterlyste derfor en melding som skulle påminne meg om overforbruk og hello svarte med at det var blitt sendt ut samme dag som overforbruket skjedde. I min meldingslogg med hello er det ingen slik melding. Dette betyr at hello lyver om at de sendte ut melding og på den måten stjeler til seg penger på dyr datatrafikk utover det inkluderte. Dette kalles også for svindel og min anbefaling er å boikotte dette useriøse firmaet. Neste gang kan det være din tur, husk det!

Lenke til kommentar

Har brukt Hello i 6mnd nå, aldri hatt problemer og aldri betalt så lite for mitt forbruk som jeg gjør nå. Supert selskap for de som faktisk klarer å holde orden på forbruket sitt! Lykke til videre med ditt overforbruk ;)

Fortsatt ingen grunn til å bruke dette jallaselskapet framfor andre seriøse, med samme pris og dekning. 

Lenke til kommentar

.....med samme pris og dekning?

 

Dessverre så finnes det ikke mange av de. I følge http://www.tek.no/mobilabonnement så kommer hello/xito best ut på pris med god margin. xito setter opp prisene i august, så da er det bare hello igjen - ja jeg vet disse er samme selskap.

Talkmore går for ca det samme.

 

Noen kronestykker til eller fra spiller ingen rolle, at ting fungerer, og at de har en policy\kundeservice som er fornuftig er langt viktigere.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se så koster billigste abonnement hos talkmore ca 3 ganger så mye som jeg nå betaler hos xito. Mulig at din definisjon av noen kronestykker er litt annerledes enn min, men ca 1600,- mer i året er i min bok mer enn noen kronestykker, faktisk ganske mange kronestykker :p

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se så koster billigste abonnement hos talkmore ca 3 ganger så mye som jeg nå betaler hos xito. Mulig at din definisjon av noen kronestykker er litt annerledes enn min, men ca 1600,- mer i året er i min bok mer enn noen kronestykker, faktisk ganske mange kronestykker :p

Da er du en av de med unormalt lavt mobilforbruk.

 

Nisjer er ikke relevant for folk flest.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar

Ganske, ganske sikkert at Telipol har HD-Voice. Det ligger ikke hos Telipol, men hos mobiloperatøren Telipol leier nett hos.

Telenor støtter HD-Voice.

Selv om Telenor's nett har har HD Voice betyr det ikke at alle operatørene som benytter Telenor sitt nett har det samme, avtalen mellom dem spiller inn, samt at operatøren også må ha blant annet SIM-kort som støtter HD Voice. Jeg sier ikke at det har eller ikke har, bare at det ikke er noen automatikk i det.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Rask og hyggelig kundeservice!

HD voice og gratis bankid

 

Det er bare å forholde seg til prislisten og slik den er utarbeidet så får man ingen overraskelser. De belaster en mnd forskudd og alle spesialnummer har jo hinsides priser uansett operatør.

Lenke til kommentar

Rask og hyggelig kundeservice!

HD voice og gratis bankid

 

Det er bare å forholde seg til prislisten og slik den er utarbeidet så får man ingen overraskelser. De belaster en mnd forskudd og alle spesialnummer har jo hinsides priser uansett operatør.

Problemet er at de gjemmer skjulte kostnader bak liten skrift i vilkårene, som ofte signeres via sms.

 

De unngår å svare på spørsmålene, og nekter å rydde opp i saken etterpå.

 

Jallaselskap, styr unna og velg seriøse operatører istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...