Gå til innhold

Merkelig ulyd fra ene siden i hodetelefonene


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte meg et par AKG 712k fra usa for litt siden og har hvert kjempe fornøyd med dem :), men har merket meg i det siste en litt irriterende lyd av og til fra den venstre høyttaleren. Lyden som kommer høres nesten ut som noe er løst, som at noe rister å lager en slags "summe lyd". Hører den ikke så ofte, men har testet litt å konkludert med at den kommer når det spilles av veldig dyp bass eller lignende. Volumet spiller også en rolle. Hører ingenting av lyden fra høyre høyttaler.

 

Noen som kunne tenke seg hva dette skyldes og om det er noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som tar borti elementet; muligens kabel eller lignende? Enten må du levere det inn for å få noen til å se på det, eller så må du demontere selv for å finne årsaken til ulyden.

Takk for raskt svar!

Må det tas helt fra hverandre eller kan det være lett å få sjekket det selv?

Og hvis jeg ikke gjør det selv, vet du hvem jeg kan få til å se på det da? :)

Lenke til kommentar

 

Noe som tar borti elementet; muligens kabel eller lignende? Enten må du levere det inn for å få noen til å se på det, eller så må du demontere selv for å finne årsaken til ulyden.

Takk for raskt svar!

Må det tas helt fra hverandre eller kan det være lett å få sjekket det selv?

Og hvis jeg ikke gjør det selv, vet du hvem jeg kan få til å se på det da? :)

 

Det må nok tas helt frahverandre. Hvor mange tommeltotter du har vet du best selv, men tanke på om du kan gjøre det selv eller om det er smart å få noen til å gjøre jobben for deg ;)

 

Lydrommet kan være en god plass å starte.

http://www.lydrommet.no/fabrikanter/akg-acoustics-norge/

Endret av TGB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...