Gå til innhold

Vitamail - polarkrill * Svindel og lureri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Havner du i denne klemma så gi beskjed om at du ikke har samtykket til dette. Be om returlapp for å sende tilbake. Fortsetter de, ikke betal noe som helst. Når du får inkasso på det så meld kravet som omtvistet til inkassobyrået og begrunn det med negativt salg. Da har de bevisbyrden, noe de ikke kan fiske fram, og dermed er saken ute av verden. Velger de å presse deg på dette har de vunnet en politianmeldelse og en rettsak, noe som er kroken på døra for dem og mest sannsynligvis noen år i fengsel i tillegg til en rekke krav om erstatning.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Hei.

 

Er det flere som har erfart at Vitamail driver med svindel og lureri?

De driver å ringer og sier folk har vunnet en forsendelse av polarkrill, og vips

så må du betale 300kr gang på gang. Jeg er lei av svindleriet, er det flere som har erfart dette?

ja absolutt fikk polarkrill i posten uten atjeg hadde hørt noe som helst om dette,jeg hadde kun prøvd iphone reklamen og gikk bare halveis da jeg ombestemte meg og avsluttet og glemte all polarkril fordi det bare var et spørsmål om jeg kunne tenke meg å prøve det, sa ja men ikke noe mer ingen slags avtale eller noen ting,så dette firmaet er det mest useriøse som jeg noen gang har hørt om

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skriver denne omtalen for å advare andre som kommer i kontakt med vitamail som selger såkalte "fantastiske produkter, som skal gi en ufattelig god effekt". SVINDEL!!!!!

 

Jeg ble for en tid tilbake stoppet av en selger fra dette selskapet. Han introduserte seg med sitt navn. Han sa videre at jeg skulle få med meg to gratis produkter, og dette var noe han gjentatte ganger la vekt på i samtalen med meg. Dette kostet ingenting. Så dum jeg var, trodde jeg på det han sa og fikk med meg disse to produktene - UTEN NOE KOSTANDER SOM HAN SA. Etter en liten stund, så opplyste jeg selger om at jeg hadde dårlig tid, fordi jeg skulle et annet ærend. Han sa han trengte kontaktinformasjonen min, og den gav jeg selvsagt selger. Så fikk jeg en tekstmelding hvor det stod at jeg måtte bekrefte noe. Jeg leste kjapt gjennom tekstmeldingen(siden jeg hadde veldig dårlig tid) og spurte selger hva dette egentlig var for noe. Det skulle jo være gratis?!. han sa da videre at de pakkene jeg hadde fått med meg, var gratis men det eneste som var betingelsen var at jeg måtte ringe for å avbestille om jeg ikke ønsket videre tilsending - det var da kostnadene begynte å løpe på. De to pakkene jeg hadde fått med meg var jo gratis, så jeg trodde jo på det han sa.

 

Etter en 2 ukers tid, etter at jeg hadde ringt og avbestilt fikk jeg en regning på det såkalte produktet som selger sa var gratis. Jeg har vert i kontakt med selskapet og forklart hva som skjedde. For det første så sier de at de ser på situasjonen som alvorlig, men at regningen jeg fikk må jeg betale ettersom jeg trykker ja på tekstmeldingen. Spør du meg, så er det for det første utrolig dårlig kundebehandling, da en av deres selgere gir feil informasjon til kunde, og for det andre engang ikke ordne opp etter selgeren som er ansatt hos de!

 

Rett og slett uprofesjonelt. ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HOS DETTE SELSKAPET. SVINDEL OG LURERI. 

 

DET AT SELGER ER I STAND TIL LURER KUNDER, VISER BARE HVA SELSKAPET ER SOM ENGANG IKKE ORDNER OPP ETTER SEG. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter en liten stund, så opplyste jeg selger om at jeg hadde dårlig tid, fordi jeg skulle et annet ærend. Han sa han trengte kontaktinformasjonen min, og den gav jeg selvsagt selger.

 

Har prøvd å få med meg en boks eller to uten å gi navn ved et par anledninger.

 

Tulling; "Hei, vil du ha en prøve av [produkt]?"

Meg; "Ja, takk", tar en boks

Tulling; "Nei, du kan ikke ta med en boks"

Meg; "Hvorfor ikke, du sa det var gratis"

Tulling; "Du må registrere deg for å få en boks"

Meg; "Er det ikke gratis da?"

Tulling; "....."

Meg; "Ja da så", rusler videre.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
On 4/19/2015 at 7:58 PM, PetterK445 said:

Hei.

 

Er det flere som har erfart at Vitamail driver med svindel og lureri?

De driver å ringer og sier folk har vunnet en forsendelse av polarkrill, og vips

så må du betale 300kr gang på gang. Jeg er lei av svindleriet, er det flere som har erfart dette?

Ja det er svindel og lurer de later som om pakken er gratis men du betaler frakt som er 79 også kommer det flere pakker de tvinger deg til å betale , du får ikke lov å returnere sann kjenner de penger . Dårlig produkt .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...