Gå til innhold

I en galakse langt, langt borte


Anbefalte innlegg

 

Er gira på spillet, men ble ikke så veldig imponert av grafikken. Eller, det meste ser veldig bra ut, men ansiktsmodellene var så rare at jeg ble helt satt ut.

Gleder meg til å se gameplay.

 

Seriøst? Hvordan er det overhodet mulig?

For et velartikulert, gjennomtenkt spørsmål...?! Les hva jeg skriver kanskje? Ansiktene ser helt forferdelig ut, ikke bare menneskene men også de andre rasene man ser. Som jeg sier er grafikken ellers bra, men ansiktene var så dårlige at det tok alt fokus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er meget skuffet over at det (mest sannsynlig) ikke blir Galactic Conquest, den desidert beste modusen fra Battlefront 2, etter min mening. Forhåpentligvis blir ikke dette bare en "shoot'em up" hvor det eneste poenget er å løpe rundt og skyte på alt som rører på seg, ikke for noe annet mål enn å få en god killstreak. 

 

Å kunne overta galaksen med en av fire fraksjoner i ditt eget tempo var utrolig artig. Jeg ser ikke for meg hvordan det skal kunne fungere tilnærmet likt online uten at man må være en del av et "team". Hype-toget mitt mistet ganke mange vogner nå, men det trutler ennå opp bakken...

 

"I think I'll love it, I think I'll love it!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hadde vært morsomt om EA hadde brukt denne motoren (Frostbite?) på alle sine spill, gjerne FIFA også. De bruker den jo til det neste golf-spillet og det ser jo fantastisk ut.

 

De gjør vel stort sett, akkurat det. Need for Speed - Dragon Age - Battlefield - Hardline - Star Wars Battlefront. Når det gjelder prestasjonen de gjorde med SWTOR, så er den lang bedre enn hva Elder Scolls Online gjorde med samme motoren (Hero Engine). 

 

 

Rett å slett BF med Star Wars skin!

 

 

 

"Spillet kommer først og fremst ikke til å inneholde en egen enspillerdel, men vil i stedet fokusere på digre basketak mellom opptil 40 spillere på tvers av en rekke kjente steder fra Star Wars-universet."

 

Da kan de vel like gjerne endre navn til Star Wars: Battlefield, eller Battlefield: Star Wars.

 

 

Du er vel en av de som også mener at Hardline er en BF4 mod?

 

Dersom den var til meg, så er svaret ja. Som jeg skrev rett under det du siterte: "Jeg er ikke lysten på "nok en mod" av Battlefield 4, slik som Battlefield Hardline i mine øyne ble. Frykter at dette spillet går i samme fella, men håper jeg tar grådig feil og det blir det beste SW spillet på mange år."

 

Jeg har ikke kjøpt spillet, men deltok i to åpne beta tester, den siste var rett før release om jeg ikke husker feil. Inntrykket jeg satt igjen med, var at spillet både så ut som og føltes som BF4. Kan muligens ikke forvente noe annet, i og med at det er et spill i BF serien og det er basert på samme motor.

Lenke til kommentar

Så spillet tar utgangspunkt i episodene 4, 5 og 6, og ikke den nye filmen The Force Awakens?

Er jo bra det da, mtp at Boba Fett daua i magan til selveste sarlacc og Vader som ofra seg på slutten.

 

Morsomt å lese at George Lucas skifta mening om at Boba døde egentlig.

 

ref. http://io9.com/5830464/what-happened-to-boba-fett-after-the-sarlacc-pit-the-original-fett-actor-tells-all

og

http://makingstarwars.net/2014/07/boba-fett-lives-fett-die-star-wars-episode-vi-according-george-lucas/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk til at du kanskje skal kunne ha jedier (+Fett) på et kart hvor de ikke hører hjemme. Battlefront 2 hadde kun de "rette" personene på "rett" kart. Men man får vente å se. Jeg er også litt skeptisk til at det bare er 4 planeter, BF2 hadde 17 planeter og 18 kart (2 på Tatooine) samt 6 kamper i "luften". I likhet med alle andre sci-fi-greier er det jo ekstremt minimale forskjeller mellom områder på planetene; er det en sumpplanet så er det kun sump, er det en ørkenplanet er det kun ørken. 

 

Jeg syns det er en skuffende utvikling at flere og flere spill føles ut som om at har mindre innhold en forgjengeren. 

Lenke til kommentar

Det er nok mange som reagerer på dette, spillet kommer til å bli bra, men innholdsmengden minimal, tydelig nedstrippet så de klarer release sammen med Star Wars-filmen. Det kunne vært så mye mer! Space battles, sømløs transisjon mellom planet og space, også maps fra ep. 1 til 3, en skikkelig fet SP, galactic conquest, +++.

 

Er vel rundt 4 planeter ved release, over 2 maps pr. planet. I tillegg til Jakku som kommer som gratis DLC rett etter release.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

 

 

Er gira på spillet, men ble ikke så veldig imponert av grafikken. Eller, det meste ser veldig bra ut, men ansiktsmodellene var så rare at jeg ble helt satt ut.

Gleder meg til å se gameplay.

Seriøst? Hvordan er det overhodet mulig?

For et velartikulert, gjennomtenkt spørsmål...?! Les hva jeg skriver kanskje? Ansiktene ser helt forferdelig ut, ikke bare menneskene men også de andre rasene man ser. Som jeg sier er grafikken ellers bra, men ansiktene var så dårlige at det tok alt fokus.

 

Jeg har ikke et problem med å lese hva du skriver, jeg har et problem med å forstå hvordan du kan mene det. Ser ingenting med ansiktene som er forferdelig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...