Gå til innhold

Tilbakemelding om nynorsk vs bokmål


Anbefalte innlegg

Vil gi litt tilbakemelding til Gamer.no og forfatteren av denne artikkelen: Jeg VET at det er kun jeg som taper på det, men kan hende andre føler som meg:
Jeg klarer å lese nynorsk HELT fint, men ofte så er det forskjellen på om jeg leser HELE artikkelen, eller bare skummer kjapt igjennom. Dette er en som jeg antagelig hadde lest hele, om den hadde vært skrevet på bokmål. Dessverre for meg, skriver jeg denne kommentaren istede. Vil ikke skape noen stor diskusjon, flaming eller hating, men det er min mening, og ville bare si ifra på en vennlig måte.

Endret av Hårek
Splittet fra tråden "Tales of Zestiria inviterer oss på eventyr til hausten"
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil gi litt tilbakemelding til Gamer.no og forfatteren av denne artikkelen: Jeg VET at det er kun jeg som taper på det, men kan hende andre føler som meg:

Jeg klarer å lese nynorsk HELT fint, men ofte så er det forskjellen på om jeg leser HELE artikkelen, eller bare skummer kjapt igjennom. Dette er en som jeg antagelig hadde lest hele, om den hadde vært skrevet på bokmål. Dessverre for meg, skriver jeg denne kommentaren istede. Vil ikke skape noen stor diskusjon, flaming eller hating, men det er min mening, og ville bare si ifra på en vennlig måte.

 

Jeg har heller ikke noe kritisk jeg skulle ha sagt om denne kommentaren, den er helt rimelig. Men jeg vil bare si at for min egen del så spiller det ingen rolle om artikkelen er skrevet på nynorsk eller bokmål. Så da vet redaksjonen at vi som syntes at nynorsk er greit også leser innhold her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...