Gå til innhold

Age of Empires II får en ny utvidelsespakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det utvidelsespakke til dette spillet, så tror jeg en alternativ utvidelsespakke(etterfølger til Shadow of Death) til Heroes III vil kunne bli en stor suksess.

 

Jeg kjøpte AoE II HD, og ble faktisk ganske skuffet, og tviler på jeg kommer til å bruke mye tid på det. Heroes III derimot, er et spill jeg fortsatt spiller jevnlig(i orignalversjon), så en addonpakke til den HD utgivelsen, den hadde blitt kjøpt på utgivelsesdagen, garantert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer det utvidelsespakke til dette spillet, så tror jeg en alternativ utvidelsespakke(etterfølger til Shadow of Death) til Heroes III vil kunne bli en stor suksess.

 

Jeg kjøpte AoE II HD, og ble faktisk ganske skuffet, og tviler på jeg kommer til å bruke mye tid på det. Heroes III derimot, er et spill jeg fortsatt spiller jevnlig(i orignalversjon), så en addonpakke til den HD utgivelsen, den hadde blitt kjøpt på utgivelsesdagen, garantert!

 

Det skal du få lov til å synes. Personlig har jeg vel klokket over 500 timer på AoE II HD siden dens lansering. Det negative er lag dersom en spiller 3 mot 3, eller 4 mot 4, der spillere kommer fra ulike kontinenter. Da er det ikke mulig med såkalt micro, altså individuell styring av enheter i en tropp. På toppnivå, er det en nokså essensiell del av spillet, men disse spiller ikke via Steam.

 

Utenom det er AoE 2 HD, nettopp det, verdens best balanserte strategispill. Har aldri vært borti et bedre laget spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som spiller aoa hd multiiplayer? Husker hadde det veldig morro da jeg spilte aoa og empire earth sammen med kompiser onine...for maaange år siden. Husker en av kompiser var lite opptatt av å gå opp i epoker, ble morro da han plutselig angrep med en horde bestående av hester,sverd,pil og buer, mens vi hadde tankser fly osv.:)

Lenke til kommentar

Er det noen som spiller aoa hd multiiplayer? Husker hadde det veldig morro da jeg spilte aoa og empire earth sammen med kompiser onine...for maaange år siden. Husker en av kompiser var lite opptatt av å gå opp i epoker, ble morro da han plutselig angrep med en horde bestående av hester,sverd,pil og buer, mens vi hadde tankser fly osv.:)

 

Er veldig aktivt MP miljø I aoe HD. Takket være steam er det enkelt å hoppe inn i lobbien. I forhold til SC2 så trenger en ikke madskillz for å vinne kamper. Slipper også det helvetes rush styret som passer oss old timers med lav APM veldig bra ^^

 

Eneste negative er at det er mange med høy ping som spiller og det blir som regel lagg når de fleste spillerne har makset pop limit.

Lenke til kommentar

Er det noen som spiller aoa hd multiiplayer? Husker hadde det veldig morro da jeg spilte aoa og empire earth sammen med kompiser onine...for maaange år siden. Husker en av kompiser var lite opptatt av å gå opp i epoker, ble morro da han plutselig angrep med en horde bestående av hester,sverd,pil og buer, mens vi hadde tankser fly osv.:)

 

empire earth var mitt favorItt rts sammen med command and conquer generals spiller fortsatt begge med kompiser jevnlig, men er blitt litt mer starcraft 2 i den siste tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...