Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opel Corsa D 2008- hjelp til å lese av feilkode (video)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heia, er ikke samme bilen jeg har så det fungerer ikke på denne.

Jeg presser først bremsene inn og så gass pedalen. så vrir jeg om tenningen og varsel lampa blinker en kode som jeg ikke vet hva er.

Har søkt på alt jeg kommer på av ting på internett, men finner ingenting om hva den koden betyr.

Lenke til kommentar

Alt av informasjon jeg finner om dette sier at på Opel Corsa D skal du ha foten på bremsen og gassen samtidig, mens du setter tenningen i posisjon 2. Feilkoden skal da komme opp i displayet som en ECN-nummer på en del modeller. Klarer du å få opp et slikt nummer eller blinker bare lampa? 

 

Har du et reg, nummer på bilen, så kan jeg sjekke ut litt mer? Trenger motorkoden.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Jeg har også store problemer med å lese av antall blink. Din bil har nok ikke oppgitt nummeret i displayet. Det er kun lampa som blinker, men jeg har ikke anelse hva slags kode den prøver å vise. Det eneste jeg ser er at du sannsynligvis har flere feilkoder.

 

Beklager, men jeg tror du må få avlest med et diagnose-apparat, med mindre noen andre klarer å tyde koden.

Lenke til kommentar

Takk for at du prøvde. Har også funnet ut at det sikkert er flere feilkoder :p problemet er bare at jeg er på påskeferie i fjellet og det er 500km hjem =) og alt er jo påskestengt. men får vel få noe veihjelp ut til å se på det.

 

Det som skjer med bilen er at den kjører på nødmodus og har lav motor effekt. Så er småredd for å kjøre den langt før koden er knekt =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...