Gå til innhold

The Witcher 3 kan ta 200 timer å fullføre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tipper de har lagt til en form for random generated quest greier. I lilegg til de 100+ timene med håndlaget quest. Av typen gå bort til ett skilt, drep 10 monstre av bestemt type ett eller annet sted. Helt greit det, om man har gjort absolutt alt av andre quest, men fremdeles har lyst til å spille litt innimellom.

 

200+ timer er uansett en syk lengde. Men om de skryter på seg 200 timer, også ender spillet opp å være 100+, så er det uansett ett SYKT stort spill :D

Lenke til kommentar

Vel, håper det ikke er fullt av meningsløse sidequests som i Dragon Age Inquisition. Det er ikke hva jeg kaller "innhold".

 

Virker som normen for spillutvikling nå til dags er å bare slenge inn fullt av "innhold" som verken føltes meningsfullt for spillets utvikling eller i det hele tatt har noen underholdningsverdi. Innhold som bare føltes som meningsløst arbeid, gjør opplevelsen av spillet betraktelig dårligere. Ja, man er fri til å gjøre sidequests om man vil, men når man har utallig mye tullball så blir det vanskelig å skille det som faktisk kan ha noe av verdi for spillopplevelsen og det som ikke gir deg noen verdens ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du bruker 10000 timer på noe så blir du eksepsjonellt god i det. Du kunne jo heller brukt 200 timer på å spille et instrument? F.eks jeg har brukt tusenvis av timer på å sitte på rompa og prokrastinere foran PCen. Ikke for å skryte, men jeg tror jeg faktisk har blitt ganske god på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...