Gå til innhold

DAGENS DINGS: Løser «tommelrekkevidde»-problemet på enkel måte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går fint å holde telefonen slik uten dette dekselet, ser ikke helt problemet. Kan vel kanskje ha noe men den premium aluminiumen som er bakpå, blir jo litt glatt av det. Burde gjerne valgt bedre materialer, så slipper du å måtte gjøre noe for å bruke telefonen med en hånd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare dremle ut et spor midt på (nesten) et hvilket som helst annet deksel? Jeg frykter at det er nettopp dette utallige Kinaprodusenter kommer til å gjøre lenge før denne kampanjen får noe på markedet. Som er sett i andre tilfeller - f.eks Pressy. Mens backerne venta på sin tohundrekroners knapp, slapp Kina et utall forskjellige 50-cents-knapper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det neste blir vel en tommelforlenger til 200kr.

Nei dette er mest et iLandsproblem, som ikke har behov for noen løsning.

 

Dette er akkurat like stort problem for de med stor telefon i uland. De har ikke større hender der. Et cover til telefonen med en ekstra fungsjon er vel ikke dumt.

Lenke til kommentar

På illustrasjonsbildene, spesielt det midt i artikkelen så ser det ut som det er vanskelig å holde telefonen med dette "dekselet" OG strekke tommelen langt uten at "kjøttet" mellom tommel og pekefinger i tillegg kommer i kontakt med skjermen ute ved kanten, og da er poenget i grunn borte grunnet flerberøring...

Lenke til kommentar

 

 


Dette er akkurat like stort problem for de med stor telefon i uland. De har ikke større hender der. Et cover til telefonen med en ekstra fungsjon er vel ikke dumt.


Ja det finnes garantert både produsenter og kunder så lenge det er behov og penger. Selv så opererer jeg telefonen med to hender når jeg skal gjøre vidløftige ting.

Man bør jo skaffe seg en telefon som er tilpasset eget bruk, og ikke skaffe seg en phablet for så å operere den med kun tommelen. Sånn tenker hvertfall jeg, selv om størst mulig skjerm er deilig i seg selv. Endret av FB.636388871
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...