Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gjenopprettet Iphone 5S´en min fordi den var uuuuuutrolig lei å ha med å gjøre. Jeg tok sikkerhetskopi i Icloud igår så den er på plass. 

 

MEN når jeg skal gjenopprette iphonen fra iCloud så sier den bare at jeg har feil passord, igjen og igjen og igjen...

Jeg vet at passordet er riktig, men for sikkerhets skyld så har jeg også prøvd å bytte passord til et nytt, som gikk helt fint. Jeg kan forøvrig gjenopprette iphonen som ny og logge inn med samme apple ID på telefonen etter oppstartsfasen, det går helt fint. Men derfra får jeg ikke valgt den sikkerhetskopien jeg har tatt igår, eller noen annen for den saks skyld.. 

 

Jeg hadde samme programvare (8.2) i går som jeg har i dag så dette er ikke problemet. Har sjekket...

 

Hvorfor funker det ikke?

 

Desperat(og veldig frustrert) jente trenger nerd NÅ.....  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, du kan prøve å forandre passordet, gjerne til et vanskeligere (og også lengre) et.
Deretter logger du ut av absolutt alle kontoer/enhter du er logget inn med Apple ID.
Deretter resetter du telefonen helt (fabrikkinstillinger tror jeg nok det heter).
Nå kan du prøve å logge inn igjen, vær helt sikker på at du skriver inn helt
riktig passord håper det virker.

Endret av Eplepaien
Lenke til kommentar

Hei, du kan prøve å forandre passordet, gjerne til et vanskeligere (og også lengre) et.

Deretter logger du ut av absolutt alle kontoer/enhter du er logget inn med Apple ID.

Deretter resetter du telefonen helt (fabrikkinstillinger tror jeg nok det heter).

Nå kan du prøve å logge inn igjen, vær helt sikker på at du skriver inn helt

riktig passord håper det virker.

Hei, jeg har prøvd dette også men det fungerte heller ikke.. Heldigvis har jeg jo alt av bilder osv både i iCloud og dropbox så det er ikke så farlig. 

 

Det som er kjipt er jo at det tar en hel evighet å få lastet inn alle appene man ikke helt tenker over at man bruker så ofte. Mye som måtte gjøres men nå er vel tlf så og si "hel" igjen. Mangler bare meldinger osv. Jeg hadde en sikkerhetskopi liggende i iTunes fra september, lenge siden men det hjalp jo litt ihvertfall. 

 

Jeg skrev inn riktig ID og passord, prøvde ca 72 ganger og jeg har også prøvd å bytte men noen ganger svikter selv den beste teknologi... 

 

Uansett, tusen takk for hjelpen!  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...