Gå til innhold

Headsett for spill, musikk. Må hindre støy fra omverden.


Anbefalte innlegg

Heisann. Er på utkikk etter et nytt headsett. Det skal passe rundt ørene mine, og ikke være noe sjit som ligger oppå ørene. 

 

God lyd til musikk og spill

hindre støy utenfra, også hindre støy fra fly. 

ikke en evig lang kabel, dersom kabelen er lang må den kunne deles i 2 biter.

Hindre at jeg støyforurenser omverdenen også. 

Det må sitte godt slik at jeg ikke mister det av hodet dersom jeg jogger. 

Må funke til Counter strike GO!

 

Budsjett, så billig som mulig. 

 

Mikrofon er ikke et must.

 

System:

Win 8.1

Lenovo Y50-70

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har studert forumet en god stund nå og funnet ut at beyerdynamic dt770 har god lyd for en god pris. Uheldigvis for meg har de altfor lang kabel(3m). 

 

Men har deretter funnet ut at HyperX Cloud bruker Beyerdynamic teknologi, så de må jo være brukende til gaming? Hva er isåfall forskjellen fra versjon 1 og 2?

 

Noen som har andre tips? CDON kjører jo 20% rabatt på alle headsett så nå er jo tiden inne for å investere. 

 

Har tenkt på denne mikrofonen i tillegg. Noen innspill?  Skal lage videosnutter for youtube og diverse så vil ha så klar lyd som mulig. Virker som det er andre youtubere som er fornøyd med den også. 

http://store.apple.com/no/product/TF238LL/A/blue-microphones-snowball-mikrofon

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Jeg har dt770, og jeg anbefaler deg og ikke la lengden på kabelen stoppe deg. DT770 gir myyyyye bedre lydkvalitet enn alt av gamingheadsett gjør.

Min anbefaling blir derfor at du velger dt770 over "gamingheadsett" fjaset ;)

Gikk for HyperX selv om jeg vet at DT770 er bedre. Men har tenkt å oppgradere til bedre headsett og mikrofon på sikt. 3m kabel er veldig upraktisk for meg siden jeg bruker headsettet på en laptop som jeg flytter på hele tiden. Pluss at katten har klort opp ledningen på mitt gamle sennheiser headset som hadde 3m kabel så har dårlig erfaring med det :p

 

Har Beyerdynamic headset med kortere kabel? rund 1 m

Lenke til kommentar

 

Jeg har dt770, og jeg anbefaler deg og ikke la lengden på kabelen stoppe deg. DT770 gir myyyyye bedre lydkvalitet enn alt av gamingheadsett gjør.

Min anbefaling blir derfor at du velger dt770 over "gamingheadsett" fjaset ;)

Gikk for HyperX selv om jeg vet at DT770 er bedre. Men har tenkt å oppgradere til bedre headsett og mikrofon på sikt. 3m kabel er veldig upraktisk for meg siden jeg bruker headsettet på en laptop som jeg flytter på hele tiden. Pluss at katten har klort opp ledningen på mitt gamle sennheiser headset som hadde 3m kabel så har dårlig erfaring med det :p

 

Har Beyerdynamic headset med kortere kabel? rund 1 m

 

Det vet jeg ikke, men du kan jo bare bunte det sammen, slik at du har kun den lengden du trenger ;)

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...