Gå til innhold

ANMELDELSE: Zombie Army Trilogy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er hakekorsene? Kan ikke kalle noe et nazispill uten å ha med hakekors?

Korset var en stor del av uniformen, å utelate det blir for dumt. Eller rev zombiene de av når de "ble født"?

Hvis noen kan linke til en video eller et bilde som har styggemerket på zombiene så hadde det vært fint.

PS; Jeg er ikke en nazi, bare en gamer som liker realisme :)

 

Edit; Skrivefeil

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor er hakekorsene? Kan ikke kalle noe et nazispill uten å ha med hakekors?

 

Korset var en stor del av uniformen, å utelate det blir for dumt. Eller rev zombiene de av når de "ble født"?

 

Hvis noen kan linke til en video eller et bilde som har styggemerket på zombiene så hadde det vært fint.

 

PS; Jeg er ikke en nazi, bare en gamer som liker realisme :)

 

Edit; Skrivefeil

 

Hehe, realisme....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor er hakekorsene? Kan ikke kalle noe et nazispill uten å ha med hakekors?

 

Korset var en stor del av uniformen, å utelate det blir for dumt. Eller rev zombiene de av når de "ble født"?

 

Hvis noen kan linke til en video eller et bilde som har styggemerket på zombiene så hadde det vært fint.

 

Hakekors dukker opp allerede i første bilde i artikkelen. Ellers har vi mange skjermbilder hvis du går inn på spillets PS4-versjon. ^^

 

Hva zombier angår, så har selvmordszombier, og de irriterende som skyter på deg, alltid hakekors rundt hodet/på armen.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette i forhold til Sniper Elite 3? Elsket SE3, fordi det var så annerledes enn alt jeg har spilt før. Elsket fokuset på å snike seg rundt og plaffe ned alt muilg fra avstand, for så å måtte flytte meg unna når folk kom for å undersøke. Jeg vil mer enn gjerne ha mer enn det. men vil seriøst også slippe de eskorte-oppdragene. Er redd for at dette spillet fokuserer for mye på action, og for lite på sniking.

 

Hvordan er friheten, for øvrig? Er det en trang korridor vi sniker oss gjennom, eller er det mer åpent, som i Sniper Elite 3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...