Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål til dere som eier/har eid Titan X og har 1080 (oppgi navnet på kortet slik at jeg vet hvilket 1080-produkt det er snakk om):

 

Hvordan er støynivået til 1080 under høy eller full last sammenlignet med Titan X? Er det mer stillegående? Er det noen ikke-Founder kort som regnes som mer stillegående enn Founder-kortene?

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som eier/har eid Titan X og har 1080 (oppgi navnet på kortet slik at jeg vet hvilket 1080-produkt det er snakk om):

 

Hvordan er støynivået til 1080 under høy eller full last sammenlignet med Titan X? Er det mer stillegående? Er det noen ikke-Founder kort som regnes som mer stillegående enn Founder-kortene?

Founder 1080 er stillere enn gtx titan x stock kjøler :)

Lenke til kommentar

 

Ser CDON har Sommersalg nå. De selger Acer Predator XB271HK som er en 27", 4K, IPS, 144hz-skjerm med G-sync for 6490 kr med rabattkode (som er xY32dfjm). Samme skjermen hos Komplett koster 7999 kr.

 

Er det noen her som har erfaring med å spille på 4K-skjerm nedskalert til 1440p?

Er ikke dette 60 Hz?
Finnes ikkje noe høyere enn 60hz på 4k.

G-sync redder dagen for en god spillopplevelse på 4k :)

Lenke til kommentar

 

Spørsmål til dere som eier/har eid Titan X og har 1080 (oppgi navnet på kortet slik at jeg vet hvilket 1080-produkt det er snakk om):

 

Hvordan er støynivået til 1080 under høy eller full last sammenlignet med Titan X? Er det mer stillegående? Er det noen ikke-Founder kort som regnes som mer stillegående enn Founder-kortene?

Founder 1080 er stillere enn gtx titan x stock kjøler :)

 

 

Hvor mye mer stillegående (under høy/full last) vil du si at den er? Er forskjellen betydelig?

 

Jeg ser at Nvidia har lansert en fiks for 'vifte-buggen' på Founder-kortene. Har du testet denne fiksen?

Lenke til kommentar

 

 

Ser CDON har Sommersalg nå. De selger Acer Predator XB271HK som er en 27", 4K, IPS, 144hz-skjerm med G-sync for 6490 kr med rabattkode (som er xY32dfjm). Samme skjermen hos Komplett koster 7999 kr.

 

Er det noen her som har erfaring med å spille på 4K-skjerm nedskalert til 1440p?

Er ikke dette 60 Hz?
Finnes ikkje noe høyere enn 60hz på 4k.

G-sync redder dagen for en god spillopplevelse på 4k :)

 

 

njaaaa... spille på den skjermen der mener jeg ikke gir en bra nok opplevelse.

Lenke til kommentar

w00t w00t! Ringte på Komplett nå og fikk ordnet at EVGA ACX 3.0 versjonen ble endret til SC, free of charge, kortet er på lager og reservert og forventet levert om 2 dager. Fantastisk! Får jeg kortet akkurat til at kona skal reise til Sør-Korea i 1 uke ^^

 

Jeg tok kontakt med Komplett på chat. Forklarte situasjonen og han jeg snakket med mente jeg var feilinformert. Leste så innlegget ditt og prøvde Komplett over telefon. Det gikk langt bedre og jeg endte opp med samme avtale som deg. Ble fortalt at de hadde et lager med SC-kort reservert til oss som har bestilt den rimeligste ACX-utgaven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser CDON har Sommersalg nå. De selger Acer Predator XB271HK som er en 27", 4K, IPS, 144hz-skjerm med G-sync for 6490 kr med rabattkode (som er xY32dfjm). Samme skjermen hos Komplett koster 7999 kr.

 

Er det noen her som har erfaring med å spille på 4K-skjerm nedskalert til 1440p?

Det er IKKE 144hz nei.

 

Edit: Ser det allerede har blitt poengtert. Men ville redigert innlegget tilfelle noen leser det og bestiller med engang. Man vet aldri, fort gjort å bli revet med :)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Denne lanseringen har vært helt latterlig, det hadde kanskje vært litt smartere å lansere disse kortene når de faktisk har produsert flere.

Samme regla hvert år :)

 

De som ikkje bestiller tidelig, må vente. Slik er det.

 

Selv har jeg Msi 1080 gaming x hjemme nå :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Til alle dere som venter på EVGA SC-kortet så leste jeg følgende fra anmeldelse på Newegg:

 

"It took about an hour to fully unwrap the card because the screws were inserted after the card was wrapped. You can tear the thin layers of wrapping off but large chunks will still remain under and around the screws. I had to unscrew everything to completely remove all of the wrapping."

 

Håper virkelig dette ikke rammer flere.

Lenke til kommentar

Til alle dere som venter på EVGA SC-kortet så leste jeg følgende fra anmeldelse på Newegg:

 

"It took about an hour to fully unwrap the card because the screws were inserted after the card was wrapped. You can tear the thin layers of wrapping off but large chunks will still remain under and around the screws. I had to unscrew everything to completely remove all of the wrapping."

 

Håper virkelig dette ikke rammer flere.

Høres tvilsomt ut at dette skulle ramme mange kort. Men, får vel se i morgen når jeg får kortet mitt :D

Lenke til kommentar

 

Denne lanseringen har vært helt latterlig, det hadde kanskje vært litt smartere å lansere disse kortene når de faktisk har produsert flere.

Samme regla hvert år :)

 

De som ikkje bestiller tidelig, må vente. Slik er det.

 

Selv har jeg Msi 1080 gaming x hjemme nå :)

 

Hvor og når bestillte du kortet ditt? :)

Jeg håper EVGA 1080 sc korta kommer snart fra NetonNet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...