Gå til innhold

Utforsk den enorme Star Citizen-galaksen gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

 

Hva skulle alternativet være? Det er neppe slik at de hiver på noen 'tomme' GB bare for å plage folk eller tøffe seg...

 

At de burde satt strek for nye ting å legge til (med tilhørende fortsatt innsamling av penger) og fokusere på å få spillet ferdig for lenge siden, er en annen sak...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

Mye og/eller detaljert innhold blir mye data. Det er litt vanskelig å komme utenom, en får ikke i både pose og sekk. En kan jo argumentere med at spillet burde hatt mindre innhold (og/eller vært "enklere"), men da er det vel fort mange der ute som vil protestere. Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

 

 

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

Hva skulle alternativet være? Det er neppe slik at de hiver på noen 'tomme' GB bare for å plage folk eller tøffe seg...

 

At de burde satt strek for nye ting å legge til (med tilhørende fortsatt innsamling av penger) og fokusere på å få spillet ferdig for lenge siden, er en annen sak...

Fått ferdig spillet for "lenge siden" er vel noe å ta i.. Jeg sier la dem heller jobbe til dem er ferdige. Ingen som dør av å vente på spillet, det tar mange år å lage et bra spill og de fleste nevner såvidt at spillet er under utvikling før det har gått X antall år så de har noe særlig å vise fram. Roberts og gjengen har vært gjennomsiktige nesten siden dag 1. Såklart det da virker som det tar fryktelig lang tid sammenlignet med andre spill som har vært under utvikling i noen år før du i det hele tatt hører om dem.

Og de har aldri sagt at alle stretch goals skal være i spillet på release, det kommer vel heller tidligere enn om de ikke hadde fått nok penger til det.

 

La dem jobbe sier nå jeg, altfor mange spill som kastes ut lenge før de er ferdige eller polerte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

 

Ser ikkje helt problemet. Greit nokk 20GB er ein god del, men koden gjer deg egentlig ikkje tilgang til ein demo, men alt som er komt ut so langt. Det faktum at dei ikkje gidder å bruke masse tid på å optimalisere installeren for ein tidsavgrensa trial utgave betyr jo veldig lite. Dei fleste som faktisk vil prøve spelet har nokk anledning til å laste ned 20GB uten problem.

 

Når det er sagt hadde det jo ikkje vert dumt av ei å samarbeide med eit eller anna fysisk spel blad og sirkulert demoen på eit fysisk medium. Er jo bra PR :)

Lenke til kommentar

 

20GB? Da takker jeg for meg. Har ikke sjans å laste ned så mye på så kort tid, spesielt om jeg skal få testet spillet grundig også. Liker ikke helt denne arrogante utviklingen. "Vi har mer enn nok linje til å laste det ned, så da får du vær så god også ha det." FFS...

 

Men blir jo morsomt å høre hvordan fanboys kommer til å forklare dette. En patch på 5GB er enormt mye i de fleste andre spill, og 10GB er vanvittig mye. Men en demo på 20GB og et spill på 100GB er helt greit. WTF, fanboys? :p

 

Skal man holde tilbake innovasjon og nyvinninger fordi enkeltstående ikke har mulighet til å laste ned x antall Gigabyte?

det er også bare et spørsmål om tid før alle spill begyner å være opp til 100gb. spill blir bare støre å støre.
Lenke til kommentar

At de burde satt strek for nye ting å legge til (med tilhørende fortsatt innsamling av penger) og fokusere på å få spillet ferdig for lenge siden, er en annen sak...

Stretch Goals øker ikke tiden det tar å utvikle ferdig spillet, tvert i mot gir det mer penger til CIG hvor bare en brøkdel går til selve stretch goal funksjonen. For eksempel det koster ikke $1,000,000 å lage et ekstra sol system, en ekstra spaceship engine eller et par ekstra fighters. Det er for det meste ting som ville ha blitt utviklet uansett under samme tidsramme. All denne klagingen over at CIG er en gjeng grådige kapitalister er latterlig.

 

Stretch Goals gir også CIG mulighet til å lage funksjoner som enkelte i communitien er interesserte i som for eksempel tablet integrering og mer bruker tilpassning av konfigurasjonen på skipene.

 

Hvis stretch goals er en variabel som har påvirkning på utviklings tiden er det bare positivt med at CIG kan ansette flere folk, eller får penger til å leie inn andre firma som kan utvikle andre moduler som for eksempel FPS modulen uten at det resulterer i økt ventetid.

 

Men hvis du forventer deg at spillet ikke vil bli utsatt så vil du garantert bli skuffet og du har bare deg selv å takke. Det vil bli utsatt uansett om de ikke har noen flere stretch goals.

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skulle alternativet være? Det er neppe slik at de hiver på noen 'tomme' GB bare for å plage folk eller tøffe seg...

 

At de burde satt strek for nye ting å legge til (med tilhørende fortsatt innsamling av penger) og fokusere på å få spillet ferdig for lenge siden, er en annen sak...

 

Har du levd under en stein, selvfølgelig kaster de på mange tomme GB. Holy donkey, nye CoD tar 150GB HDD-plass mer enn det gamle. And this is what happens;

X1vnXl5.jpg

 

Før du svarer at jeg er en tulling så må jeg fortelle at det var en dårlig spøk. Bortsett fra at Cod-spillere gjør slik som på bildet :D

Lenke til kommentar

Grunnen til størrelsen på det endelige sluttresultatet er at det var slik de som støttet spillet ville ha det. Så med mindre du har støttet spillet så har du ikke noe å klage over. Og det er ikke være enn å la være å kjøpe det vist du ikke tåler 100GB i nedlasting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har det dårligste ADSL abbonomentet som er å oppdrive i Norge grunnet avstand til telefonsentral. Antatt nedlastingstid for 21GB er 7t40m. Så mitt spørsmål til Zork er: Hadde du tenkt å spille dette på mobilen din, eller? :)

Hvis du får lastet ned 21GB på 7t40m så har du rundt 5MB linje og jeg skal love deg over 20% av Norges befolkning ville drept for den hastigheten på sitt fastnett :D Den dårligste linjen som er i bruk i dag er 128/kbs bredbånds linje og den koster fra 449,-/mnd og oppover så stop yer whining ;)

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...