Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nylig flyttet nordover grunnet ny jobb, og kommer derfor til å ha mye ledig tid fremover.

Dette er tid jeg vanligvis bruker på pc med spill.

Jeg har en stund nå spilt en del spill gjennom steam, men også vært innom spill som Wildstar også. Jeg har nå begynt å bli lei gaming, nettopp fordi jeg spiller den type spill jeg frem til nylig har spilt med broren min, men ettersom at han har måttet selge sin pc har jeg logget mange solotimer bak tastaturet.

 

Jeg ser etter folk som vil være med i en sosial spillgruppe. Dette krever fungerende mikrofon og lysten til å ville sosialisere seg med andre mennesker.

Det krever ingen ferdigheter, men det kan være en fordel å ha økonomi til å få alle inn på samme type spill. I første omgang er det ikke viktig for meg akkurat hvilket spill dette er, så lenge det er noe man kan samarbeide om.

 

Jeg er veldig åpen for forslag til hvilke spill som skal spilles, og har en relativt stabil økonomi, som gjør at jeg kan anskaffe ønskede spill.

 

Om du er interessert i å være med i en slik gruppe, eller allerede har en, men trenger en ekstra mann stiller jeg gjerne opp.

 

kontakt meg gjerne på epost [email protected] eller svar på denne tråden.

 

skriv gjerne en liten tekst om hvordan du er, hva slags spill du liker og hvorfor du vil være med i en slik gruppe :)

 

mvh

Sjt.Lund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...