Gå til innhold

Ber om hjelp til å gjenskape Titanics skjebnesvangre ferd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig dette går igjennom. Har ønsket å se ett spill som dette helt siden jeg så James Cameron filmen på kino i 1997.

 

Kan tenke meg å få oppleve titanic fra du går ombord, hele reisen til skipet krasjer med isfjellet og å så få være ombord hele veien til skipet ender sin jomfrureise på havets bunn må være en meget unik opplevelse.

 

Om dette enda får støtte for VR så kan jeg lett se for meg at dette projektet kan bli en stor suksess.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var jo et tilsvarende spill som kom på 90-tallet. Hvor du ble kastet tilbake i tid til Titanic, du måtte løse et mysterie ombord og du vandret gjennom de ulike delene av skipet.

 

Det spillet spilte jeg! Dessverre var det, for en 10-åring i 1998 med begrensede engelskkunnskaper, altfor vanskelig. Mener også å huske at grafikken var middelmådig, selv etter 1998-standard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror de prøver å dytte en altfor stor agurk inn i kjeften her. Greit med ambisjoner, men som jeg har nevnt andre ganger så er det dumt å sette seg for store mål og drite seg ut, spesiellt når man folkefinansierer et spill. Bedre å få et litt mindre spill enn å få fingern når det driter seg :D

 

God idè, spennende, men jeg tviler litt på at de klarer det.

Lenke til kommentar

 

Det var jo et tilsvarende spill som kom på 90-tallet. Hvor du ble kastet tilbake i tid til Titanic, du måtte løse et mysterie ombord og du vandret gjennom de ulike delene av skipet.

Det spillet spilte jeg! Dessverre var det, for en 10-åring i 1998 med begrensede engelskkunnskaper, altfor vanskelig. Mener også å huske at grafikken var middelmådig, selv etter 1998-standard.

 

 

Akkurat samme opplevelse jeg hadde. Skjønte lite til ingenting der jeg rota rundt i leiligheten i åpningssekvensen og senere på skipet. En rar form for nostalgi egentlig :p

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte gjennom Titanic:Adventure Out of Time den gang det kom ut, og storkoste meg. Opplevde absolutt ikke at grafikken var utdatert etter den tidens standard, de var en ganske magisk, spennende og tidvis skremmende opplevelse å vandre rundt på skipet.

 

Ser fram til et nytt spill med dette skipet som arena, kan bli flott det, og kanskje dette blir det første spillet jeg spillet med Oculus Rift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...