Gå til innhold

Fotosession - Våren 2015?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Okay.

Jeg satser på at dere klarer og finne ut noe lurt :)

Det gjør vi. Har du noen ide om hvor mange dere blir?

 

Hvor mange vi blir kommer ann på hvor mange som kan den oppsatte datoen så det blir umulig for meg å svare på. Klaffer det med været og at de fleste kan så KAN vi i beste fall bli opp mot 20-30 sykler. Men mest sannsynlig er nok at vi blir maks 10 som dukker opp. Kanskje mellom 3 og 10 sykler. Men altså... ren gjetning dette.

 

På slike langtur treff vi har arrangert så har vi vel sjelden vert over 15 sykler. Det avhenger så klart av mye...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Funker ikke for meg - men det er jo dere andre som skal ha bildene. :)

Det er vel fotball 24/7 om dagen for deg ;)

 

Er det noen kule steder i Fredrikstadsområdet, Bjerknez ? Jeg og forloveden skal nedover en tur nå til helgen, og tenkte at vi kunne prøve å få til noe da.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Nå til helgen funker nok bra, men vi må bli enige om oppmøtested og evt. hvor mange dere blir (sånn ca.) i god tid før helgen da jeg må organisere litt i et annet forum også, hehe.

 

I Fredrikstad har vi jo FMV området, men det er dessverre ikke lov til å oppholde seg der noe mer, så vi må finne et annet sted. Gamlebyen er jo et fint sted, men ikke noe særlig "tøft".

 

Det beste hadde vel egentlig vert ett sted hvor vi hadde lov til å være som inneholder urbane ting som tagging, rustne kraner etc. Dessuten så tror jeg det kommer langt fler hvis vi legger destinasjonen til Oslo området for da blir det ikke så langt å reise for de fleste.

 

Men finn et urbant sted og sett en dato (helst lørdag/søndag) så bringer jeg beskjeden videre :)

Lenke til kommentar

 

Funker ikke for meg - men det er jo dere andre som skal ha bildene. :)

Det er vel fotball 24/7 om dagen for deg ;)

 

Er det noen kule steder i Fredrikstadsområdet, Bjerknez ? Jeg og forloveden skal nedover en tur nå til helgen, og tenkte at vi kunne prøve å få til noe da.

Hehe, ikke helt ennå.

 

Jeg skal spilel rollespill, faktisk!

Lenke til kommentar

Mitt problem er at jeg ikke kjenner til egnede steder hvor man kan samles med 5-10 motorsyklister; i hvertfall ikke i Fredrikstadsområdet.

 

Jeg tror lokasjon vil være bøygen her; de stedene jeg kjenner til her i nærområdet er små slik at det er plass til en eller to sykler; kanksje tre.

Lenke til kommentar

Vi har et industriområde i Fredrikstad som det ikke er så mye trafikk på kveldistid. Brede fine veier hvor det er rom for litt wheelies for dem som vil det samt noen kjørebilder etc.

 

Så hvis vi feks. møtes i Fredrikstad førstkommende lørdag så kan vi jo dra dit?

 

Gi kjapt beskjed om dette er aktuelt for dere så bringer jeg beskjeden videre. Er meldt bra vær også...

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...