Gå til innhold

Tre spillere i Telenorligaen er tatt for juks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at det er så mange idioter i verden, så er det lett å avsløre det når de jukser. Desverre virker det som om CS:GO miljøet er gjennomsyret av juks for tiden. Denne nye regelen til den ene turneringen(eller ligaen?) om at de kan komme på besøk for å sjekke utstyret er bra. Akkurat det samme man har i idrett med dopingkontroller utenfor idrett. Skal E-sport bli tatt seriøst, så må sånne tiltak til.

Lenke til kommentar

Norske spillere viser seg fra sin beste siden igjen ja, Nukeduck fra NiP var jo flott og fin, og nå disse folka som regelrett jukser med wallhack.

 

Har så lite håp for norsk eSport at jeg ikke klarer å synke lavere mtp forhåpninger for fremtiden.

 

PS: Trodde det het wallhack jeg, det het det for 10+ år siden i hvert fall, er ESP bare en vidreføring av OGC?

Lenke til kommentar

Norske spillere viser seg fra sin beste siden igjen ja, Nukeduck fra NiP var jo flott og fin, og nå disse folka som regelrett jukser med wallhack.

 

Har så lite håp for norsk eSport at jeg ikke klarer å synke lavere mtp forhåpninger for fremtiden.

 

PS: Trodde det het wallhack jeg, det het det for 10+ år siden i hvert fall, er ESP bare en vidreføring av OGC?

Det er riktig. I teorien så er juksen på bildet en type wallhack, men også en ESP siden den viser motstandernes HP-tilstand. ESP står jo som kjent for "extrasensory precision", og viser spilleren detaljert informasjon om spillerne, og som oftest posisjonene. Så i bunn og grunn kan man jo si at han brukte både ESP og wallhack, men for enkelhets skyld brukte jeg ESP.

Lenke til kommentar

Ganske humor at mr Juksemann prøver å ta en slags "comeback" kommentar.

Det tyder iallfall på at det er et lite barn eller noen med litt under middels iq som prøver å late som han ikke bryr seg, men failer bare enda mer i forsøket. :-)

Tror nok ikke det er mange som noengang vil høre på hva en falsk løgner og juksepave sier uansett hva det skulle være ;-)

Lenke til kommentar

Ganske humor at mr Juksemann prøver å ta en slags "comeback" kommentar.

Det tyder iallfall på at det er et lite barn eller noen med litt under middels iq som prøver å late som han ikke bryr seg, men failer bare enda mer i forsøket. :-)

Tror nok ikke det er mange som noengang vil høre på hva en falsk løgner og juksepave sier uansett hva det skulle være ;-)

Det har ikke slått deg at det er du eller taleren over deg som framstår som "litt under middels iq" ?

 

Det har ikke slått deg at G6- brukeren over her er en helt annen en nevnt i artikkelen, og kommenterer dette med ett glimt i øyet, siden nickene stemmer sånn høvelig?

Lenke til kommentar

Jeg er dessverre ikke sjokkert over at det er så mange som cheater. Da jeg selv spilte 1.6 så aktivt at vi så videoer fra hltv, eller det motstanderlaget hadde sendt over, for å lære av feilene vi hadde gjort på kamper vi tapte så var det mye mer tvilsom spilling enn hva man først trodde.

Lenke til kommentar

CS:GO-scenen i Norge virker jo like rent som langrennsløpere fra Sovjet på 70-tallet. Når enkelte har en oppfatning om at man må jukse fordi "alle andre gjør det" så indikerer det at problemet er tmemelig omfattende. I motsetning til nevnte langrennløpere som viet livet sitt til sporten, og dermed hadde alt å tape, så er dette en hobby for alle som ikke er helt i toppen, og da blir problemet desto vanskeligere å få has på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...