Gå til innhold

Nå kan du velge kjønn på Facebook selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Virker som noen ikke liker dette, hva er egentlig problemet?

 

AtW

Så lenge folk tar det som humor så er det greit, men det er mange som tar dette alt for seriøst.

Igjen, hva er problemet?, ok, noen tar det seriøst, og? Hvordan affiserer dette deg?

 

AtW

Når det blir en samfunnsdebatt fordi noen er fornærmet fordi man ikke vil referere til dem som et kjønn de har funnet opp selv, Da undergraver man hele konseptet med "kjønn" og hele greia blir tåpelig.

 

Hvorfor den aggressive holdningen forresten?

Lenke til kommentar

 

 

 

Virker som noen ikke liker dette, hva er egentlig problemet?

 

AtW

Så lenge folk tar det som humor så er det greit, men det er mange som tar dette alt for seriøst.

Igjen, hva er problemet?, ok, noen tar det seriøst, og? Hvordan affiserer dette deg?

 

AtW

Når det blir en samfunnsdebatt fordi noen er fornærmet fordi man ikke vil referere til dem som et kjønn de har funnet opp selv, Da undergraver man hele konseptet med "kjønn" og hele greia blir tåpelig.

 

Hvorfor den aggressive holdningen forresten?

 

 

Tror du det er en større sannsynlig for at noen blir fornærmet når de faktisk bare kan velge selv på facebook? Da slipper man jo hele problemstillingen?

 

Hva får deg til å mene det er noen aggressivitet i holdningen min? At jeg kommentere innlegg uten særlig meningsinnhold? Som "oh boy, here we go"

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Virker som noen ikke liker dette, hva er egentlig problemet?

 

AtW

Så lenge folk tar det som humor så er det greit, men det er mange som tar dette alt for seriøst.

Igjen, hva er problemet?, ok, noen tar det seriøst, og? Hvordan affiserer dette deg?

 

AtW

Når det blir en samfunnsdebatt fordi noen er fornærmet fordi man ikke vil referere til dem som et kjønn de har funnet opp selv, Da undergraver man hele konseptet med "kjønn" og hele greia blir tåpelig.

 

Hvorfor den aggressive holdningen forresten?

 

 

Tror du det er en større sannsynlig for at noen blir fornærmet når de faktisk bare kan velge selv på facebook? Da slipper man jo hele problemstillingen?

 

Hva får deg til å mene det er noen aggressivitet i holdningen min? At jeg kommentere innlegg uten særlig meningsinnhold? Som "oh boy, here we go"

 

AtW

 

 

Nei, beklager jeg misforstod.

 

Tror derimot det vil være stikk motsatt. Jeg tror folk kommer til å tenkte "hvis dette er greit på Facebook, hvorfor ikke på arbeidsplassen, eller i det virkelige samfunn".

 

Har sett flere eksempler på dette på nett, Stort sett unge folk som drar sånne ting for langt, som vokser fra seg dette etterhvert. Men hva skjer når folk ikke gjør det. Det virker som om det mange som har et litt forvridd samfunnssyn, og jeg vil si at dette styrker det.

Lenke til kommentar

Personlig ser jeg på dette som en bedre løsning enn å ha 40 (eller hva det er), prevalgte kjønnsidentiteter, som sikker mange folk ikke aner hva halvparten er engang, slik som det er i dag, skal man ha mye mer enn de tradisjonelle kan man like gjerne bare la folk velge fritt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Personlig ser jeg på dette som en bedre løsning enn å ha 40 (eller hva det er), prevalgte kjønnsidentiteter, som sikker mange folk ikke aner hva halvparten er engang, slik som det er i dag, skal man ha mye mer enn de tradisjonelle kan man like gjerne bare la folk velge fritt.

 

AtW

 

Joda, men er "Robot" egentlig et kjønn?...

Kjønn er faktisk definert; "Kjønn betegner komplementære paringstyper – det vil si at paring bare er mulig mellom to individer av ulik kjønn"

Dette skulle vel stengt talt gått under et annet begrep, eller i hvert fall ikke under kjønn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...