Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil kjøpe dildo til dama, hjelp?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Altså, jeg har en kjæreste som jeg gjerne vil gjøre noe spesielt for, så jeg tenkte å gå til innkjøp av en dildo, så jeg kan tilfredstille ho de dagene lillemann kanskje ikke er helt klar for jobben, eller de gangene jeg blir ferdig før henne.

 

Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre menn (Og kvinner) her inne, men etter at jeg har gjort meg ferdig, så er jeg ikke keen på å hverken sleike eller fingre ho.

Så da tenkte jeg dildo!

Meeeen jeg har et problem, som kanskje flere menn her inne kan relatere til: Jeg vil ikke kjøpe en dildo som er større enn min egen penis!

Det er mulig det bare er jeg som er litt feilkobla, men jeg ser for meg at hvis jeg bruker en stor dildo på ho, så vil ho heller foretrekke den enn ekte vare, pga størrelsen. Jeg har ingen anelse hvordan jenter ser på dette, så kom gjerne med synspunkter jenter! Mister dere nytelsen av en liten kuk, hvis dere først har fått en stor en?

 

Sånn som situasjonen er nå, så sier ho selv hvertfall at jeg er den største ho har hatt, og jeg foretrekker å beholde det sånn. Jeg nekter å la meg utkonkurere av en kinesisk produsert silikon kuk :D

 

Det jeg i bunn og grunn skal frem til her.. Er det noen menn / kvinner som har erfaring med å kjøpe dildo til partneren sin, og hvilken er å anbefale av små dildoer / vibratorer? Jeg har sett rundt på nettet, men finner kun "store" dildoer. Kunne tenkt meg en liten søt en, som fortsatt gjør nytta si for fruen. Må kunne brukes til penetrering både vaginalt og analt.

 

Gjerne også noen synspunkter ang følelses messig ved størrelse forskjell. Hvordan er det å gå fra stor til liten, og vise versa?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: Det er få dildoer som fungerer like godt analt som vaginalt.

For det andre: Er du hundre prosent sikker på at din fru vil ha noe som kun gir vaginal stimulering? Hvorfor ikke kjøpe noe søtt som vibrerer? "Store", penisformede vibratorer har en tendens til å ikke vibrere godt nok for klitorisstimulering, ihvertfall ikke de klassiske.

 

Sjekk ut Lelo, eller We-Vibe. Da slipper du i tillegg å forholde deg til den relativt rare og totalt ubegrunnede størrelsesangsten din. Skulle du mot all formodning, og mot all fornuft, fortsatt ha en besettelse på å tilby en dildo for penetrering, så kjøp et sett som gir deg en avstøpning av egen penis. Da kan dama di på ingen måte anklages for å "like dildoen bedre".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

siste dildoen jeg kjøpte til dama var en sånn "fox tail buttplug".... hun elsker å ha den i, jeg blir helt gal når hun har den i.... anbefales. blir hard bare å av å skrive dette for jeg blir så kåt når hun bruker den..... hun kan finne på å putte den i og komme og sette seg og se på tv med meg bare.... da går det ikke lenge før hun er så kåt at hun kaster seg over meg :D så er den litt kinky også noe jeg setter pris på.



Anonymous poster hash: 43077...a4f
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med å kjøpe en rein vibrator?
Jeg kjøpte en Hitachi Magic Wand til min utkårede og det var stor suksess. Denne markedsføres som en massasjestav (yeah, right).
Fikk den for under 200kr på Ebay. Siden kronekursen har stupt er det kanskje litt dyrere nå.
Denne leveres med amerikansk kontakt så du må ha en adapter. Den er heller ikke i salg i Norge eller Europa.
Den finnes en Hitachi EuroWand og den får du kjøpt i Norge, men den er utfra tilbakemeldinger jeg har lest ikke i nærheten så god pluss at den er tusenlappen dyrere.
NB! Den har en kraftig vibrasjon så enkelte melder at den blir litt for kraftig om man ikke bruker den f.eks. utenpå undertøyet. Men veit om flere kvinner som har slitt med orgasme, men kommer på et blunk med denne.
På Ebay får du også attachements for bl.a. g-punkt-stimulering (og tilogmed sånn at du kan bruke den på penis) for en billig penge.

Kjøper du dette kommer du ikke til å angre og dama di kommer til å elske deg. Om hu bruker denne f.eks. mens hu rir deg kan jeg love henne orgasmer av en annen verden.

 

Men kjøp original-vare. Er mange kopier, men denne er best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hitachi Magic Wand er episk! Mer eller mindre ingen over, ingen ved siden av! ;) Kan også varmt anbefale den og som L4r5 sier, skaff den originale 110V og så skaff en omformer fra 230V til 110V med US plugg. Clas Ohlson solge en tidligere vet jeg.

 

Har ikke telling på hvor mange orgasmer jeg har gitt med en slik en, veldig ofte at dama kommer og så fortsetter å komme en gang til før den andre har gitt seg, ergo hun rir på orgasmetopper!

 

En annen som er knallbra er Eroscillator! Denne vibrerer ikke, men pulserer sidelengs, litt som en elektrisk tannbørse. Tannbørsten oscillerer i frem og tilbake i en halv sirkel som regel, men denne vipper fra høyre til venstre. Den er også veldig stillegående og kommer i 230V utgave, lang ledning er veldig positivt! Den koster, men jaggu med den og Magic Wanden til Hitachi så "kommer" damene godt og vel! ;)

 

Ellers om du er ute etter en vanlig vibrator så anbefaler jeg å prøve å sjekke litt til hennes preferanser, liker hun penetrasjon eller mest at det vibrer på klitoris, liker hun de litt roligere, men kraftige vibrasjoner eller de som har høy frekvens på seg? Noen synes at høy frekvens vibrasjon blir vondt om det går rett på kliten f.eks. Ellers så er "Rabbit" vibratorer veldig populære, de har en massasjestas som enten vibrerer eller "roterer", samt ett vibrerende egg med "ører" som vil stimulere klitoris området. Går du for en slik så ikke kjøp de billigste, de har ofte svake motorer og fungerer tildels dårlig, mens en i det litt høyere prissjiktet vil ofte være veldig gode.

 

Jeg jobbet deltid i en erotisk forretning for noen år siden, så fikk min god dose med erfaring rundt leketøy derfra blant. Så spør videre i tråden eller via PM om det er noe man lurer på. :)

Lenke til kommentar

LOL

Jeg kjøpte dildo til min frue, fordi jeg er mye ut å reiser pga jobb.

Kjøpte den populære MR.Rabbit (Den dyreste 600ish).

 

Den har større omkrets enn min penis og det likte hun ikke, så hun kastet den (og hun er ikke spesielt trang).

Den var rett å slett FOR stor.

 

WIN WIN :dremel:

 

Mitt tips er: kjøp en gjennomsnittlig dildo med vibrering slik at hun får stimulert klitten :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann!

 

Altså, jeg har en kjæreste som jeg gjerne vil gjøre noe spesielt for, så jeg tenkte å gå til innkjøp av en dildo, så jeg kan tilfredstille ho de dagene lillemann kanskje ikke er helt klar for jobben, eller de gangene jeg blir ferdig før henne.

 

Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre menn (Og kvinner) her inne, men etter at jeg har gjort meg ferdig, så er jeg ikke keen på å hverken sleike eller fingre ho.

Så da tenkte jeg dildo!

Meeeen jeg har et problem, som kanskje flere menn her inne kan relatere til: Jeg vil ikke kjøpe en dildo som er større enn min egen penis!

Det er mulig det bare er jeg som er litt feilkobla, men jeg ser for meg at hvis jeg bruker en stor dildo på ho, så vil ho heller foretrekke den enn ekte vare, pga størrelsen. Jeg har ingen anelse hvordan jenter ser på dette, så kom gjerne med synspunkter jenter! Mister dere nytelsen av en liten kuk, hvis dere først har fått en stor en?

 

Sånn som situasjonen er nå, så sier ho selv hvertfall at jeg er den største ho har hatt, og jeg foretrekker å beholde det sånn. Jeg nekter å la meg utkonkurere av en kinesisk produsert silikon kuk :D

 

Det jeg i bunn og grunn skal frem til her.. Er det noen menn / kvinner som har erfaring med å kjøpe dildo til partneren sin, og hvilken er å anbefale av små dildoer / vibratorer? Jeg har sett rundt på nettet, men finner kun "store" dildoer. Kunne tenkt meg en liten søt en, som fortsatt gjør nytta si for fruen. Må kunne brukes til penetrering både vaginalt og analt.

 

Gjerne også noen synspunkter ang følelses messig ved størrelse forskjell. Hvordan er det å gå fra stor til liten, og vise versa?

 

støp din egen egen penis da vel. Tror dem selger det på teknikk magasinet! Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...