Gå til innhold

TV2 filmkanalen blir TV2 humor


Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hvor mange av dere som har fått med dere at TV2 kutter ut filmkanalen 2 mars

 

De skal erstatte den med en egen humor kanal

 

 

i følge programoversikten til altibox som er det filmkanalen som skifter navn og karakter

De skal sende alt av gamle og nye humor serier.

Mange av dem begynner nå bli mugne siden de har gått runden mellom flere kanaler over en del år

Ikke at jeg liker det siden siden mesteparten av disse programmene er til sove av

 

Om man ikke brukte filmkanalen så mye på.grunn av at andre kanaler ble prioritert høyere så var det joe en del man kunne se der

Nå er jeg derimot mer negativ

 

Dette får meg til å lure

 

Er det slik at slike selskap som tv2 har bare lov til å ha et viss antall kanaler ?

eller er det andre grunner til at de andre fokus ?

 

fra mit ståsted virker det noe merkelig for de sendte først mange av disse programmene på sin vanlige kanal , sener gikk de på zebra og nå skal de altså gå på humor.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det slik at slike selskap som tv2 har bare lov til å ha et viss antall kanaler ?

eller er det andre grunner til at de andre fokus ?

 

Kan være mange grunner til at dem forandrer på det. Kan jo være fordi det ikke var mange nok som faktisk benyttet seg av kanalen f.eks.

Lenke til kommentar

TV2 har 6 kanaler ( etter en rask telling ) å velge mellom som er standard , i tillegg har de noen få abonnements/ tilleggs kanaler ( som kommer som ekstra programpakke )

 

Døgnet har tett på 24 timer ( det er best å være presis her )

De fleste er på jobb mellom 8 og 16 ( noe er lit lengre borte ) .

 

TV2 er heller ikke elene om tilby tv tv programmer.

Så hvordan skal man da få tid til se "alt"

.

Hva forventer de av de som abonnerer på alle disse kanalene ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Nei, kanskje jeg gjør det :) Kan de ikke bare starte med tv 2 sonen live kanalen istedenfor? Det er i det minste unikt, både filmkanal og humor kanal syns jeg er helt unødvendig :)

Lenke til kommentar

Nei, kanskje jeg gjør det :) Kan de ikke bare starte med tv 2 sonen live kanalen istedenfor? Det er i det minste unikt, både filmkanal og humor kanal syns jeg er helt unødvendig :)

Da ser jeg det lit annerledes .

jeg kunne tenke meg en kanal som sender filmer når det ikke er noe annet å se på tv , i stedet for å måtte leie film , som da også kommer i konflikt med de programmene man ønsker å se hvis filme varer 2 timer mens man kjeder seg i 1 time.

Lenke til kommentar

Da ser jeg det lit annerledes .

jeg kunne tenke meg en kanal som sender filmer når det ikke er noe annet å se på tv , i stedet for å måtte leie film , som da også kommer i konflikt med de programmene man ønsker å se hvis filme varer 2 timer mens man kjeder seg i 1 time.

Jeg sliter visst noen ganger med å forstå hva du mener  :) Med dette prøver du altså å si at du ønsker bedre filmer på tv? Ser forøvrig problemet med at en film varer i to timer når man bare kjeder seg i èn..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det går jo så mange filmer på alle kanaler uansett :p Så hva trenger man en filmkanal for egentlig? Det er ikke mange som har tid eller gidder å sitter 24 timer i døgnet og se film på en filmkanal :)

Lenke til kommentar

poenget var jo at TV2 burde gjøre kanalen indresang når alt annet er for dårlig 

i stedet for å forsett med å sende film , som gavner endel  kjedelige perioder  da man verken orker å se på ander kjedelig programmerer i reprise for n-te gang eller gjøre andre ting , har de nettop oppnådd å gjøre kanalen kjedelig 

 

det er blitt enda en kanal som sender ok programmer samtidig som de andre , og kjedelige også på samme tid som de andre 

da blir "hvordan de gjør det ?"  på discovery  i reprise det eneste som er interessent nok til at man gidder å se noe på tv  

 

TV er jo underholdning når man ikke har noe annet å gjøre

men det er jo blir mere og mere av det at man kan ikke gjøre andre ting fordi man skal se alle programmene ( gjerne i opptak )

( noen programmer i løpet av få timer som tar 2-3 ganger så lang tid å spille av )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

så vit jeg vet så gikk den ntonight greiene på en annen kanal før.

Bliss? Jeg skulle ønske dem fikk tilbake den sci fi kanalen istedenfor, jeg så den aldri for jeg hadde ikke kanalpakke på den tiden men den hørtes kul ut og jeg liker sci fi :)  Eller så kan de lage en kanal hvor de sender alle de seriene som de ikke har sendt på andre kanaler, amerikanske serier som ikke har fått premiere i norge enda

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke så mye når de som var  interessert allerede har sett programmet på en kanal som var i basis valget 

 

Angående scifi så var det et samarbeid mellom TV2 og TV4

TV4 la ned den kanalen for noen år siden

 

det som var med Tv2 scifi var at

  • det var en videre formidling av TV4 sin utgave
  • serien som gikk nesten hele døgnet  med reprise på kvelden og i slutten av uken
  • man måtte se dem gjennom sumo som begrenset mulighetene ved at
  • serien gikk kun som direkte sending slik at
  • det var ikke mulig å se dem fra et arkiv
  • man kunne ikke ta dem opp på grunn av sumo

Når det gjelder mulighetene til å ta opp serier på den kanal så var det mulig hvis man kunne se tv2 sumo dirkete på tv / dekoder også bruke en ekstern opptaker. en PVR-dekoder  vil da ikke gi deg den muligheten

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det hjelper ikke så mye når de som var  interessert allerede har sett programmet på en kanal som var i basis valget 

 

Angående scifi så var det et samarbeid mellom TV2 og TV4

TV4 la ned den kanalen for noen år siden

 

det som var med Tv2 scifi var at

  • det var en videre formidling av TV4 sin utgave
  • serien som gikk nesten hele døgnet  med reprise på kvelden og i slutten av uken
  • man måtte se dem gjennom sumo som begrenset mulighetene ved at
  • serien gikk kun som direkte sending slik at
  • det var ikke mulig å se dem fra et arkiv
  • man kunne ikke ta dem opp på grunn av sumo

Når det gjelder mulighetene til å ta opp serier på den kanal så var det mulig hvis man kunne se tv2 sumo dirkete på tv / dekoder også bruke en ekstern opptaker. en PVR-dekoder  vil da ikke gi deg den muligheten

Var tv 2 sci fi bare på tv 2 sumo? Det høres ganske merkelig ut

Lenke til kommentar

 

Det hjelper ikke så mye når de som var  interessert allerede har sett programmet på en kanal som var i basis valget 

 

Angående scifi så var det et samarbeid mellom TV2 og TV4

TV4 la ned den kanalen for noen år siden

 

det som var med Tv2 scifi var at

  • det var en videre formidling av TV4 sin utgave
  • serien som gikk nesten hele døgnet  med reprise på kvelden og i slutten av uken
  • man måtte se dem gjennom sumo som begrenset mulighetene ved at
  • serien gikk kun som direkte sending slik at
  • det var ikke mulig å se dem fra et arkiv
  • man kunne ikke ta dem opp på grunn av sumo

Når det gjelder mulighetene til å ta opp serier på den kanal så var det mulig hvis man kunne se tv2 sumo dirkete på tv / dekoder også bruke en ekstern opptaker. en PVR-dekoder  vil da ikke gi deg den muligheten

Var tv 2 sci fi bare på tv 2 sumo? Det høres ganske merkelig ut

 

ja det er riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...