Gå til innhold

Landssvikersaken (IS farerne)


Anbefalte innlegg

Bhatti stoppet på grensa til Tyrkia:

 

http://www.dagbladet.no/2015/06/30/nyheter/bhatti/norge/tyrkia/39925161/

 

"Jeg håper UD følger opp denne saken, og tar kontakt med tyrkiske myndigheter for å få en avklaring på hvorfor en norsk borger ble nektet innreise."

 

Litt søtt at det er om å gjøre å være norsk for`n nå plutselig.... 

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

De tre norske forræderne fornekter seg ikke og anker dommen til høyesterett:

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Tre-menn-domt-for-terrortilknytning---saken-ankes-til-Hoyesterett-8323428.html

 

http://www.dagbladet.no/2016/01/19/nyheter/krig_og_konflikter/terrorisme/is/syria/42802884/

 

 

Skulle tro at det var ett poeng for dem å stå for opp for den syke troen sin, med tanke på at de reiste for å drepe mennesker av samme grunn... Litt ukonsekvent at man da i ettertid kun har ett mål for øye og det er å lyve seg unna ugjerningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

 

Rettferdigheten seiret til slutt! Mye tyder på at dette skjegget vil være langt og grått før rasshølet får gå fritt rundt i våre gater igjen, takk og lov for det:

 

Ubaydullah Hussain dømt til ni års fengsel for terrorrekruttering

 

Forstod det slik at han tullingen skulle sendes til Frankriket eller noe slikt? Skjedde ikke det?

 

Så oppsumert så har Norge hatt en terrorist i landet sitt i flere år, tilbydt han husly, gitt han støtteordninger, og mer, og etter flere år blir han dømt

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Så han er altså dømt til 9 års fengsel for å ha snakket positivt om IS. Snakk om ytringsfrihet!!

 

Det ligger litt mer bak dommen enn som så. Det spørs vel om Tom Alexander Karlsen og de andre hjernevaskede etniske norske gutta hadde endt sitt liv i Syria hadde det ikke vært for denne selverklærte islamisten. Han har jo ikke lagt skjul på sin agenda om at han ønsket norsk rekruttering til IS, han bare hevder at han ikke selv fløy flyet ned og satt ett gevær i armene på dem. Men han kjørte dem til flyplassen og ordnet reisen, samt gav noen trøstene ord ifra Allah i øret på veien. Det holder lenge for både tiltalemyndighetene og meg.

Lenke til kommentar

 

Det ligger litt mer bak dommen enn som så. Det spørs vel om Tom Alexander Karlsen og de andre hjernevaskede etniske norske gutta hadde endt sitt liv i Syria hadde det ikke vært for denne selverklærte islamisten.

Akkurat som andre hjernevaskede gutter som har endt sitt liv i Afganistan ... i norsk uniform

 

Kanskje Stoltenberg burde fått 9år for hver norsk soldat som har dratt til utlandet, og Erna likeså. ;)

 

 

Han har jo ikke lagt skjul på sin agenda om at han ønsket norsk rekruttering til IS, han bare hevder at han ikke selv fløy flyet ned og satt ett gevær i armene på dem. Men han kjørte dem til flyplassen og ordnet reisen, samt gav noen trøstene ord ifra Allah i øret på veien. Det holder lenge for både tiltalemyndighetene og meg.

Han har med andre ord ikke gjort annet enn å snakke med folk som har dratt til helvete? Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det ligger litt mer bak dommen enn som så. Det spørs vel om Tom Alexander Karlsen og de andre hjernevaskede etniske norske gutta hadde endt sitt liv i Syria hadde det ikke vært for denne selverklærte islamisten.

Akkurat som andre hjernevaskede gutter som har endt sitt liv i Afganistan ... i norsk uniform

 

Kanskje Stoltenberg burde fått 9år for hver norsk soldat som har dratt til utlandet, og Erna likeså. ;)

 

 

Han har jo ikke lagt skjul på sin agenda om at han ønsket norsk rekruttering til IS, han bare hevder at han ikke selv fløy flyet ned og satt ett gevær i armene på dem. Men han kjørte dem til flyplassen og ordnet reisen, samt gav noen trøstene ord ifra Allah i øret på veien. Det holder lenge for både tiltalemyndighetene og meg.

Han har med andre ord ikke gjort annet enn å snakke med folk som har dratt til helvete?

 

 

Jeg vil si å bedrive rekruttering til en ulovlig terrororganisasjon går ett stykke utover å "snakke" med folk på reisefot. Rekrutteringen falt drastisk da sjefs-islamisten ble tatt i varetekt, ikke overraskende. Dette er positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vil si å bedrive rekruttering til en ulovlig terrororganisasjon går ett stykke utover å "snakke" med folk på reisefot. Rekrutteringen falt drastisk da sjefs-islamisten ble tatt i varetekt, ikke overraskende. Dette er positivt.

Akkurat HVA utover å ha samtaler med personer er det vedkommende har gjort?

 

 

Han lurte unge gutter inn i skjegget sitt hvorav ingen så dem igjen.

 

Ingen stiller spørsmålstegn for når voksne folk blir tatt for å manipulere barn og unge på nettet og havner i politiets søkelys for det, overgrep kan man som seg hør og bør bli tatt for helt uten å måttet ha vært i fysisk kontakt med noen. Dette kalkulerende svinet har hatt en organisatorisk rolle i denne religiøse kjeltringgjengen og at han selv var for feig til å følge eget eksempel om å gå i døden for sine falske guder skal ikke virke formildende. Selv sa han jo at dette var bevisst nemlig fordi han trodde han da skulle slippe unna med å kun bedrive rekruttering og propaganda på tross av at dette beviselig førte unge nordmenn rett i døden. Her har straffen en verdi som går langt utover gjengjeldelsesprinsippet, at denne mannen er bak lås og slå hindrer rekruttering til terror som igjen redder liv. 

 

At terskelen for straffeutmåling for dere liberalister er så høy at Charles Manson hadde hatt problemer med å klatre over, kan nesten ikke vi andre som lever her ta høyde for. Det blir for farlig. Så, good riddance!

Endret av Thoto79
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han lurte unge gutter inn i skjegget sitt hvorav ingen så dem igjen.

Yngre enn de som lures inn i det norske forsvaret?

 

At terskelen for straffeutmåling for dere liberalister er så høy at Charles Manson hadde hatt problemer med å klatre over, kan nesten ikke vi andre som lever her ta høyde for. Det blir for farlig. Så, good riddance!

Fin stråmann ..... unnskyld strådinosaur

 

_w850.jpg

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 

Han lurte unge gutter inn i skjegget sitt hvorav ingen så dem igjen.

Yngre enn de som lures inn i det norske forsvaret?

 

At terskelen for straffeutmåling for dere liberalister er så høy at Charles Manson hadde hatt problemer med å klatre over, kan nesten ikke vi andre som lever her ta høyde for. Det blir for farlig. Så, good riddance!

Fin stråmann ..... unnskyld strådinosaur

 

_w850.jpg

 

Vet, litt ekkelt at vi fortsatt bruker barn til og sloss for oss. Men jeg ser jo effektiviteten i det da.

Jeg er vel for klok til og gjøre mange ting i dag, som jeg ville gjort som 18 åring uten og tenke mye over det.

Feks om jeg var jagerfly pilot, og noen ba meg om og bombe Syria. Hadde kikket dumt på dem og sagt nei.

Hadde jeg vært 18, er jeg nok litt lettere og lure. Jeg var ganske naiv frem til typ 25

Hadde nok gjort det bare pga presset jeg hadde følt ang "ordre"

 

La de eldre sloss sine egne kriger.

 

Snillisme funker dårlig mot brutalitet som IS. "hjernene" må tas, unge guttene er som regel folk litt utenfor samfunnet som søker et plass og høre hjemme i samfunnet som vi alle gjør. Barbarer som går etter en sårbar gruppe.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Aisha Shezadi, frontkvinnen i det norske radikale islamistiske miljøet, har vært på røvertokt i Syria men vil altså nå "hjem" i igjen.

 

UD om norsk syriafarer: – Har ikke rettslig krav på bistand

 

Syntes det er bra at UD stiller seg kritisk og ikke gjør det for lett for en angrende terrorist, på en annen side så har nok Folkevord rett i at så lenge hun dessverre fortsatt er norsk statsborger så får vi yte normal bistand og få henne hjem -til vann og brød på cella.

Når det er sagt tror jeg forvaring må være en forutsetning i disse type straffesaker som vi kommer til å se flere av i takt med at reiseglade islamister brått kommer på at de er norske når slaget er tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...