Gå til innhold

Rullegardin med motor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett dette -- det ser ut som samme motor som Rollertrol har, men samlet mye billigere. Og adapterne her er jo et stort pluss!

Dog er jeg ikke begeistret for noen av de lysfiltrerende rullegardinene som oppgis å passe, og jeg syntes ikke noe om tilpassingsjobben da jeg satte opp mørkleggende Tupplur fra IKEA med Rollertrol på soverommet.

 

Jeg har lett etter noen som kunne måltilpasse rullegardiner uten motor som jeg så kunne dytte en slik inn i. På aliexpress er det mange selgere med standard rør med spor som passer fint til motorene, men vanskelig å finne skikkelig info om stoffet de bruker.

 

Noen som har tips om leverandører av måltilpassede rullegardiner som passer til denne pakken/rollertrol? Rollertrol har jo egen tjeneste der de lager en komplett løsning, men tror det blir veldig dyrt etter frakt/moms/gebyrer.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge tenkt å finne ut av dette:

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-popular-how-to-make-a-fabric-roller-shade-sheer-curtains-roller-blinds/32343907625.html

 

Det ser utmerket ut, men man vet jo aldri før man har sett sluttresultatet. Ikke minst er røret som brukes perfekt -- man dytter motoren inn i røret, og sporet gjør at det ikke glir. Dette burde passe en standard Rollertrol-motor, ev. en av pakkene fra m.nu.

Lenke til kommentar

den så ikke dum ut... spørs om jeg ikke må gå til anskaffelse av en slik jeg også...

 

liker advarselen på hjemmesiden deres

 

Hemautomation är starkt vanebildande och kan snabbt leda till ett beroende av att automatisera mer och mer.

 

kunne ikke stemt bedre :lol:

Lenke til kommentar

Bestilte tidligere i dag. Tok med noen ekstra adaptere, håper de passer på Rollertrol'ene mine :)

 

Etterlyste pakken hos m.nu i dag, den var sendt fra dem mandag men så har det ikke skjedd noe etter at den forlot Sverige på tirsdag. Her er svaret:

 

 

"I och med tullhanteringen är det inte ovanligt att det tar cirka två veckor att få leveransen."

Jeg håper virkelig de tar feil, selv om det er Post Nord som er transportør...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...