Gå til innhold

Ny telefon, 4-5 tommer, min 3000mah.


Anbefalte innlegg

Som tittel sier, leter etter ny telefon, ønsker gjerne en android telefon med relativt liten skjerm og god batterikapasitet, sett gjennom prisguide og prisjakt, er veldig begrenset utvalg. Noen som har noe tips hvor jeg kan finne en telefon innfor disse spesifikasjonene?

 

Tenker da om noen har kjøpt noe fra ebay, eller andre utenlandske sider, evt ett kinaprodukt som kan passe til nevnte spesifikasjoner.

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vanskelig å finne små telefoner med store batteri, fordi store batteri er store.. :p

 

Det finnes ett batteri til Galaxy Alpha på 2500mAh (lansert av Samsung selv) men det gjør telefonen en del tykkere.

 

Edit: Honor 6 som er nevnt over her må jo være reddningen din. Mangle klager på at den har litt dårlig wifi, men det kan ha blidd fikset med oppdateringer.

 

Når det gjelder LG G2 så er det litt surt å betale samme pris for G2, som G3 koster på tilbud for tiden (2700,-) når G3 er overlegen på det meste, men har større skjerm.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gikk fra Z3c til Honor 6 nå nettopp. Synes skjermen ble litt snau på Z3c.

Jeg må si meg positivt overasket, og så langt veldig tilfreds.

Fikk nylig en svær oppdatering som laget nyttt grensesnitt, og gjorde alt mye "smekrere".

Slanke pene linjer i menyer, og mulighet for å samle mange apper i mapper, også med fler sider internt i mappene.

Litt fremment at alle apper sprer seg over mange startsider, og ikke ligger samlet så du kan hente dem opp der du vil, men samlet er inntrykket meget positivt. Kjapp og responsiv, og god skjerm og kamera. :thumbup: Lydkvalitet i samtale er topp.

WiFi tror jeg fungerer bedre på denne enn Z3c, i alle fall ikke dårligere. Jeg har dekning nå der jeg hadde trøbbel før, både med Z3c og tidligere LG 3G.

Prisen er jo også i en klasse for seg. 2699 er vel de fleste landet på nå.

Anbefales!

Endret av Svolsten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...