Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] VW Bora 1999 - tikkelyd


pompei21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk oljenivået. Sjekk viftereim/multireim. Er den gammel og tørr kan den gi ulyder. Samme hvis det har satt seg sandkorn eller dritt i sporene. Synes kanskje det kunne høres en liten eksoslekasje. Vanskelig å være sikker.

Det er en eksoslekkasje der ja :grin2: men for å være mer presis så kommer lyden fra den svarte "boksen" der:

UTNJQy91.jpeg

 

syns jeg har lest at det er noe filter av noe slag for bensinen, men tikke lyden har kommet i det siste :blink:

Lenke til kommentar

Fjerner alltid det filteret på alt av gamle biler jeg har, men mulig det blir krøll på din bil siden jeg ser noe sensor-greier oppå der.

 

E: Neida ingen problem. Men installer igjen før EU, tipper de stryker deg hvis du ikke har den.

 

http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=222678.0

ser det er flere som fjerner denne ja, men vet ikke om jeg skal ta å fjerne denne(virker litt risikabelt :hm:) skal uansett selge bilen til sommers, så det bli isåfall ikke jeg som kommer til å gjøre det :grin2:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...