Gå til innhold

OP fremgangsmåte i BF Hardline?


Anbefalte innlegg

Det begynner å bli en liten stund siden nå, men jeg og en kompis spilte selvfølgelig Battlefield Hardline Betaen. Klippene i videoen jeg linker her må være det morsomste jeg har vært med på i løpet av den korte tiden vi fikk spilt!

Han setter seg som sjåfør i det mobile spawn-punktet og jeg er skytter. Med god kommunikasjon klarer vi å steamrolle det andre laget ganske kraftig (ihvertfall med tanke på stats.. harrharr!).

 

I videoen forklarer jeg fremgangsmåten og hvis du følger det til punkt og prikke ser jeg ikke hvorfor du ikke skal klare å få killstreaks på 30+, som vi gjorde! Det som er morsomt er at jeg går 47-2, mens kompisen min får sånn ca 1 kill gjennom hele runden. Likevel får han like mange poeng som meg! Dette var helt utenkelig i tidligere BFspill og jeg ser for meg at det nå faktisk kan bli lønnsomt å "være en lagspiller" - kjøre rundt som sjåfør i helikopter, biler osv..

 

Uansett! Håper du sjekker ut videoen også kan man jo bare håpe at Viceral Games ikke endrer for mye på Mobile Command CTR-mekanikken før Hardline kommer ut! :)

https://www.youtube.com/watch?v=JUiisSsGB0w

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Poeng messig med tanke på teamplay så er det likt som i BF4, hvis en er pilot i kamp heli så får han ca like mye poeng som gunner som dreper.

Eller han som sitter i tårnet på en stridsvogn får ca like mye som han som kjører og dreper mest, man han som sitter i tårnet får jo også noen kills og han fikser vogna så klart.

Lenke til kommentar

Poeng messig med tanke på teamplay så er det likt som i BF4, hvis en er pilot i kamp heli så får han ca like mye poeng som gunner som dreper.

Eller han som sitter i tårnet på en stridsvogn får ca like mye som han som kjører og dreper mest, man han som sitter i tårnet får jo også noen kills og han fikser vogna så klart.

 

Hmm.. Godt mulig. Kan hende vi bare hadde flaks denne runden, men tror ikke jeg har klart å overleve på denne måten i veldig mange andre scenarioer. Er nytt for meg hvertfall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...