Gå til innhold

Er The Last Guardian helt dødt nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette koker ned til rene spekulasjoner. Det eneste som er sikkert er at Sony burde i mye større grad kommunisere hva de driver med til omverdenen, fremfor at media er først ute og de kommer haltende etter først når det blir nødvendig å avkrefte spekulasjoner som skader selskapets omdømme.

 

Jeg krysser fingrene for at Last Guardian fortsett er under arbeid, om enn under en annen tittel. Det er nettopp denne typen titler nåværende generasjon trenger, i en tid der det kan virke som at det lages flere remakes enn nye spill.

Lenke til kommentar

Sony har ikke peiling på spill-utvikling, så dette er ikke en overraskelse for min del, bare se på Planetside2 og H1z1 eller hva det het.

 

Det er Sony Online Entertainment. Et annet selskap. Som forøvrig nå har blitt solgt og heter noe annet.

 

Sony Computer Entertainment derimot skapte Playstation som er den hotteste konsoll-merkevaren noensinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Di som har sansen for å vise fram skittentøyet sitt er i utgangspunktet rimelig spesielle.

 

Elles har eg tru på at Sony kjem med the last guardian. Håper i det lengste at spillet er ein perfeksjon av stilarten fra ico og colossus, samt at spillet satser på gameplay, er SP og drar ei historie av episke dimensjoner ut av Ueda-hatten.

Lenke til kommentar

 

Sony har ikke peiling på spill-utvikling, så dette er ikke en overraskelse for min del, bare se på Planetside2 og H1z1 eller hva det het.

 

Hehe, har vel noe med at det er de som har solgt flest konsoller å gjøre.

Nå er det Nintendo som har solgt mest konsoller.

De har totalt solgt nærmere 1 milliard konsoller siden starten.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...