Gå til innhold

GUIDE: Slik gjorde vi kaffekoppen vår smart (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars de som betaler for Ekstra med slike artikler.

 

Ikke galt i artikkelen, skulle gjerne sett mer praktiske eksempler for Wunderbar en denne artikkelen om kaffekoppen... I seg selv så kanskje ikke Wunderbar så dumt, men en bedre artikkel til Tek Ekstra skulle gjerne sett.

 

Tek-redaksjonen, skjerp dere. Så mye annet som det kan bli brukt til!

Lenke til kommentar

Agreed. Jeg har så vidt hørt om dette før men aldri sett noe nærmere på det.

Skulle likt å sett mer om hvordan grensesnittet fungerte og som nevnt tidligere, flere eksempler på hvordan man kan bruke det.

Selv ser jeg for meg:
Kjøler og fryse alarm
Helt vanlig veggfestet temperaturmåler
Badekaret
Under vasken / vaskerom for å varsle om lekkasje

 

Og til info: Jeg har aldri angret et sekund på Ekstra medlemskapet mitt. Jeg forventer ikke at 100% av artiklene skal "blow my mind". Jeg syntes de gjør en god jobb :-) Alltid noen dårlige artikler her og der, som med alle andre ting.

Endret av MyLittlePony
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og til info: Jeg har aldri angret et sekund på Ekstra medlemskapet mitt. Jeg forventer ikke at 100% av artiklene skal "blow my mind". Jeg syntes de gjør en god jobb :-) Alltid noen dårlige artikler her og der, som med alle andre ting.

 

Helt enig!

 

Er veldig fornøyd med mitt Ekstra-medlemskap, selv om det bare er noen få av de låste artiklene som virkelig treffer meg i hjertet (har aldri forventet noe mer heller).

 

Poenget er at jeg støtter en nettside jeg ønsker å se i årene fremover også. Men det øyeblikket jeg ser "du vil ikke tro hva som skjedde etter dette"-artikler på Tek.no, så kommer nok noen klagemail til å fly.

 

Til dere som slenger ut "skjerp dere" og andre ufinheter: Skjerp dere! Det må da være mer konstruktive måter å kritisere på, om man har noe på hjertet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...