Gå til innhold

RYKTE: Nye bilder «avslører» Galaxy S6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen den var stygg & kjip. Ber til de høyere makter om at Sony ikke legger ned mobilproduksjonen sin helt enda...

 

forstår ikke at folk kan kommentere at de har bestemt seg for å ikke kjøpe noe basert på rykter.... det er bare å lese nok rykter så finner du nok et rykte som gjør at du absolutt må ha den og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Siden det ennå er noen måneder til vi kan forvente en ny iPhone, er det Samsung som er i vinden i disse dager."

 

Skulle likt å se noen skrive "Siden det ennå er noen måneder til vi kan forvente en ny Samsung, er det iPhone som er i vinden i disse dager."

 

Forøvrig er det vel all grunn til å tro at vi vet temmelig eksakt hvordan neste modell av akkurat den ser ut...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Faen den var stygg & kjip. Ber til de høyere makter om at Sony ikke legger ned mobilproduksjonen sin helt enda...

 

Ja Sony sine mobiler er flotte, det eneste de mangler er fingeravtrykksleser og et brukbart kamera.

 

Elsker Sony sin versjon av android, synes nesten den er bedre enn vanilla. Touchwiz derimot er forferdelig.

 

 

Er ikke Sony blant de bedre på kamera for tiden da? (har ikke testet selv).

Lenke til kommentar

 

 

Faen den var stygg & kjip. Ber til de høyere makter om at Sony ikke legger ned mobilproduksjonen sin helt enda...

 

Ja Sony sine mobiler er flotte, det eneste de mangler er fingeravtrykksleser og et brukbart kamera.

 

Elsker Sony sin versjon av android, synes nesten den er bedre enn vanilla. Touchwiz derimot er forferdelig.

 

 

Er ikke Sony blant de bedre på kamera for tiden da? (har ikke testet selv).

 

 

På papiret ja, men i reell bruk så synes jeg ikke min Z2 var noe særlig. Den tar gode bilder om man knoter rundt i instillingene og prøver seg frem en 5-6 ganger på hvert bilde. Men til daglig bruk så mener jeg selv min iPhone 4S tar bedre bilder.

Lenke til kommentar

På papiret ja, men i reell bruk så synes jeg ikke min Z2 var noe særlig. Den tar gode bilder om man knoter rundt i instillingene og prøver seg frem en 5-6 ganger på hvert bilde. Men til daglig bruk så mener jeg selv min iPhone 4S tar bedre bilder.

 

 

Ja, det høres litt ut som HTC M8. Den får pepper av mange, men i praksis er det alltid lett å treffe godt. Man har alltid tilstrekkelig med lys, det treffer på fokus, fargene blir fine osv. Det er ganske vesentlig siden de aller fleste bilder faktisk blir tatt på den måten (man røsker telefonen opp av lomma for å fange øyeblikket før det forsvinner).

Lenke til kommentar

Er grisefornøyd med kameraet på min Z1 compact. Man må bare å huske å sette den i "manual"-modus så du får full 20Mpix og ikke en masse jalla-effekter som "auto"-modusen legger på. Jeg byttet også baksiden til en i glass. Vet at denne og noen andre modeller fra Sony hadde plastbakside med "linse" av plast ytterst. Gjorde ikke underverker for bildelkvaliteten. Fingeravtrykkleser har jeg aldri vært noen fan av egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg har en drøm om at hw.no og hele Tek-nettverket skal implementere target="_blank" på sine eksterne linker; det blir en vakker dag... Ja, jeg bruker med overlegg COMIC SANS i denne saken!!

 

Jeg spurte om dette for leeenge siden. Fikk da til svar at "Ja, det skal vi fikse, men vi holder på med ny versjon så det kommer i den versjonen".

Lenke til kommentar

 

Jeg har en drøm om at hw.no og hele Tek-nettverket skal implementere target="_blank" på sine eksterne linker; det blir en vakker dag... Ja, jeg bruker med overlegg COMIC SANS i denne saken!!

 

Jeg spurte om dette for leeenge siden. Fikk da til svar at "Ja, det skal vi fikse, men vi holder på med ny versjon så det kommer i den versjonen".

 

Hehe. Ok. Skal de dra en "AVforum.no"?

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Det er ikke mye som ser ut til å være overlatt til fantasien før lansering. Tek.no har en artikkel med disse bildene av versjonen med buede kanter i dag:

B-Tz1vkIMAAhnDT.jpg

 

s6.956x537.jpg

 

GSM-arena mener den "vanlige" versjonen vil se slik ut:

samsung-galaxy-s6-r1.jpg

 

Et tysk selskap mener den får en 16-kjerners CPU ved navn Exynos 8000 (jeg har selv mer tro på den tidligere ryktede Exynos 7420). Samme kilde inkluderer Snapdragon 810 (det har tidligere vært avvist på grunn av varmeproblemer, så jeg blir litt usikker på denne kilden) og 4GB RAM...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...