Gå til innhold

bshagen's byggelogg - Kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge utført dette her :thumbup:

 

Selv har jeg lyst og legge gpu(ene) under vann, men den lille 100Mhz ekstra er ikke verdt det IMO på 9xx kortene.

 

Del gjerne hva du klarer av Cpu Oc. Har disse 3 jeg bytter på, bruke sistenevnte som 24/7 oc dog.

 

4.5Ghz 1.220V Cache 4.5Ghz 1.250V

4.625Ghz 1.260V Cache 4.5Ghz 1.250V

4.75Ghz 1.315-1.320V Cache 4.5Ghz 1.250V

 

Minnet er 2750Mhz CL14. Strap 125.

 

Nysgjerrig hva du klarer på cache, spørs om asus`s OC socket er noe bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor valgte du Asrock x99 OC Formula istedenfor et asus hovedkort med oc socket? :)

 

(Spør av nysgjerrighet)

Kunne gått for Asus også, men alle har rødt og svart bygg, så hadde lyst på noe annet.

 

Men hvorfor akkurat Asrock? Tja, jeg kikket på mye kort før jeg kjøpte, og det er ikke mye som skiller de. Valgte asrock fordi det er godt egnet for vannkjøling, pga coatingen, og fordi jeg valgte å bestille alt i fra Digitalimpuls.

 

De få poengene du får i benchmarks klarer jeg meg uten, så trenger ikke ocsocket, men må innrømme at jeg ikke tenkte på det akkurat da. Det gjør likevel ingenting. :)

 

Neste bygg blir kanskje blått i stedet. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Vurdert å kjøpe noen custom psu kabler?

Det har jeg, men det er ikke mye til utvalg her i Norge dessverre, og skal man ha custøm støff, så tar det både vinter og vår samt at det blir dyrt fra utlandet. Tips? Har FSP Aurum PT1200, men regner med at det blir enklere og billigere med å bare bruke extentions?

Lenke til kommentar

 

Vurdert å kjøpe noen custom psu kabler?

Det har jeg, men det er ikke mye til utvalg her i Norge dessverre, og skal man ha custøm støff, så tar det både vinter og vår samt at det blir dyrt fra utlandet. Tips? Har FSP Aurum PT1200, men regner med at det blir enklere og billigere med å bare bruke extentions?

 

Til den psu'en blir det nok en del billigere med extentions ja.

 

Du kan vurdere å lage selv, hadde jo vært tøft, og ikke så veldig dyrt heller :D 

 

Du kan sende cablemod en mail, og høre med de også, jo flere som spør etter kabler til den psu'en, jo større kanskje for at de lager det.

Lenke til kommentar

Litt synd, det er en gullegod PSU, til en ganske bra pris. Rart den ikke har fått mer oppmerksomhet egentlig, men har lest at den faktisk kan være i det dyreste laget i USA av uante grunner.

 

Kan sende de en mail ja, slik jeg gjorde til icemodz. Han skulle ha $350+ samt at det ville ta minst 3 uker å lage.

Kan fikse selv kanskje, men er mye jobb. Hvor burde jeg eventuelt handle delene?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...