Gå til innhold

Xenoblade Chronicles X - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/WIIUXEONBLA/nintendo-wii-u-xenoblade-chronicles-x-premium-pack

 

frister noe å bare handle denne, men usikker på om ett spill er nokk til att jeg bruker 2500 :hmm:

 

både elkjøp og lefdal har på nettlager til samme pris

Det finnes jo flere bra spill til WiiU.. ;)

 

stemmer, men ikke så mange spill som frister for min del, har allerede eid wiiu tidligere, så har spilt de spilla som frista utenom bayonetta 2 og xenoblade, så noe usikker på om det er verdt ett kjøp for 2 spill (kanskje 3 med tanke på det kommende zelda)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er med blandede følelser jeg mottar xenoblade limited Edition,jeg setter stor verdi I selve omslaget også som spillet og tingene bevares i, denne kom fram med stygge knekk på toppflipp og på side pga dårlig pakking.har også bestilt collectors edition game guide,den får jeg melding om blir svært forsinket,kanskje flere uker :/ jeg hadde gledet meg til komplett pakke å kose meg med nå I førjuls tida men det roter dem til! ?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke noe game guide for å spille spillet. For min del er CE bare meningsløst fluff som jeg blar gjennom et par ganger og glemmer bort. Har sluttet å kjøpe sånne editions. Er jo spillet jeg vil ha ikke artbøker.

har aldri kjøpt guide før men denne gangen ville jeg ha det,rett og slett fordi jeg hadde lyst på det.
Lenke til kommentar

Ja, men det er strengt tatt ikke nødvendig for å klare å spille spillet, var det jeg ville si :) Ikke la være å spille bare fordi guiden ikke er kommet i posten. Er bare å begynne.

har valgt å avbestille guiden da de ennå ikke har klart å sende det,enig at man ikke trenger den men ville bare gjøre det litt eksklusivt denne gangen :) er forresten meget fornøyd med spillet sålangt ?
Lenke til kommentar

 

har valgt å avbestille guiden da de ennå ikke har klart å sende det,enig at man ikke trenger den men ville bare gjøre det litt eksklusivt denne gangen :) er forresten meget fornøyd med spillet sålangt ?

 

 

Du skulle gitt det noen dager til. Fikk leveringsbekreftelse fra cdon i går.

 

Satser på å starte på dette nå i julen. Må bare gjøre meg ferdig med Project Zero først.

Lenke til kommentar

 

 

har valgt å avbestille guiden da de ennå ikke har klart å sende det,enig at man ikke trenger den men ville bare gjøre det litt eksklusivt denne gangen :) er forresten meget fornøyd med spillet sålangt ?

 

Du skulle gitt det noen dager til. Fikk leveringsbekreftelse fra cdon i går.

 

Satser på å starte på dette nå i julen. Må bare gjøre meg ferdig med Project Zero først.

pakken kom på døra igår så jeg velger å beholde den :) de hadde ikke registrert min avbestilling.den guiden er skikkelig lekker!veier 1 tonn og utrolig kvalitet,glad jeg fikk den alikevel :) Endret av olliver
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte å teste Xeno X i mangel på noe bedre, og der var plutselig 31 timer gått. :p Er vanvittig mye bra her, men er dessverre også mye jeg sterkt misliker. Noen av de største synderne er at fiender på svært høyt level spaserer rundt sammen med de på "rett" level, så jeg blir ofte drept pga en eller annen idiot på lvl 40+ blander seg inn i kampen uten grunn. Eller de står i veien, så jeg ikke kommer frem til questen. Det verste er en Tyrant på lvl 35 som hoppet ut av vannet rett foran meg når jeg er lvl 19 på vei til en quest. WTF? Jeg hadde ikke sjanse å se ham før han sto rett foran meg, og dermed ble det one-shot, bye bye. FFS...  :grumpy: Liker heller ikke at affinity missions ikke sier hva man skal gjøre, og man kan ikke droppe dem når de først er startet. Hva hjelper det at questen er lvl 13, når jeg må snike meg forbi fiender på lvl 35?

 

Men bortsett fra sånt stortrives jeg her. Har som sagt 31 timer i spillet så langt, og det på noen dager. Har max Samurai Gunner rank og vurderer å ta Duelist, men byttet over til den nederste klassen, etter en snartur innom Commando. Likte ikke helt de våpnene, men får se etterhvert. Blir nok glatt 30 timer til her, minst. :)

Lenke til kommentar

Syns ikke de store monstrene gjør så mye, de er stort sett passive hvis man ikke angriper dem eller noe rundt dem. Syns det er kult å se de gigantene tuslende rundt, jeg er jo bare en liten maur i forhold til dem. Men når du unlocker skells kan du fly rundt i robotsuit og drepe de samme monstrene.

 

Jeg sleit mye med at jeg ikke kom videre i mainquest uten å prospecte X% map, og måtte langt ut i soner jeg var totalt underlevelet for å trigge de beaconene. 

 

Har ikke spilt det siden før jul nå..må vel plukke det opp før jeg glemmer alt for mye.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

De gjør ikke mye? Seriøst? Tror ikke vi snakker om de samme monstrene her. Jeg liker de store, passive monstrene, og noen bosser er rimelig heftige pga størrelsen. Men de jeg snakker om er svært aggressive og angriper bare jeg er noenlunde i nærheten, og de dreper meg med ett eneste skudd. Har prøvd å hoppe ned en høy klippe for å komme unna, men selv da ble jeg skutt av monstret høyt der oppe på toppen. Noen er enkle å komme unna, men mange steder er det svært trangt fra før, og monstrene er spredt akkurat langt nok unna til at man risikerer å støte på dem uansett hvor man drar. Eneste måten å unngå dem er å enten vente til de spaserer langt nok vekk av seg selv, eller følge den glødekula i en helt annen retning enn hva som er naturlig for å finne nøyaktig rett sted å gå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...