Gå til innhold

– Hvem ville vel gå tilbake til denne klumpen etter at Nintendo DS Lite kom ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DS Lite er etter min mening sen beste revisjonen, om ikke annet på grunn av den vanvittige kvalitetsforskjellen på vanlig DS og DS Lite. Den gikk fra å være den styggeste, minst ergonomiske spillmaskinen på 10-15 år til å bli den mest sexy og elegante.

 

Det sier litt at til og med den tredje versjonen av oppfølgeren, New 3DS, fortsatt bruker nesten nøyaktig samme design.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

DS Lite er etter min mening sen beste revisjonen, om ikke annet på grunn av den vanvittige kvalitetsforskjellen på vanlig DS og DS Lite. Den gikk fra å være den styggeste, minst ergonomiske spillmaskinen på 10-15 år til å bli den mest sexy og elegante.

 

Det sier litt at til og med den tredje versjonen av oppfølgeren, New 3DS, fortsatt bruker nesten nøyaktig samme design.

 

Det er nok den aller største forbedringen ja. Fremdeles fin design, 9 år senere! Allikevel valgte vi en annen #1 pga betydningen den har hatt på alle andre konsollrevisjoner i ettertid

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg nok den originale DS'en over Lite, rett og slett pga at Lite-versjonen har alt for små og knotete knapper. Spesielt start- og select knappene er bittesmå på Lite. Designet ellers er selvsagt mye bedre på Lite, men knappene blir for meg viktigere enn utseendet.

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg nok den originale DS'en over Lite, rett og slett pga at Lite-versjonen har alt for små og knotete knapper. Spesielt start- og select knappene er bittesmå på Lite. Designet ellers er selvsagt mye bedre på Lite, men knappene blir for meg viktigere enn utseendet.

Hva med skjermen da? Den er jo alt for mørk på den originale, ubrukelig i de fleste situasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...