Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det feil av med å bli skuffet over at kjæresten snuser på fest?


Anbefalte innlegg

Ser ut som man har blitt veldig opphengt i om det er løgn eller ikke i tråden. Det bryr jeg meg egentlig ikke så veldig om.

 

Det jeg hadde brydd meg mer om var at det faktisk skjedde. Om kjæresten min sa at han hadde sluttet å snuse eller å slutte å røyke og når han da vet hvor motstander jeg er av begge delene, så hadde jeg blitt såret om det skjedde. Det er sikkert noe mange kan føle er urimelig og man har ulike grenser for dette også, men man får finne ut av hva man finner seg i selv. Jeg hadde ikke blitt sammen med en som snuser eller røyker ;)

 

Men ja, er forsåvidt enig i at man ikke skal måtte forsvare alle avgjørelser man tar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, kjenner flere som har vært i samme situasjon som deg, trådstarter.. blant annet meg selv.

 

Røyking er for min del "no go". Det er så vidt jeg klarer å ha ONS med en jente som har røyket samme kvelden. Ekkelt.

 

Jeg har aldri snuset eller røyket selv og det er nok derfor jeg misliker det så mye som jeg gjør. Jeg styrer med en jente nå som snuset for noen måneder tilbake, men hun har sluttet nå.. kanskje litt fordi jeg mislikte det sterkt, men sikkert mest fordi det er dyrt. Når hun drikker så kan det hende at hun tar seg en snus og dette misliker jeg. Første gangen hun gjorde det ble jeg sur.. men etter å ha tenkt litt (i edru tilstand) fant jeg ut at det bare er jeg som er teit.

Kan ikke forvente at alle skal ha samme forhold til snus og røyk som det jeg har selv.

 

Jeg er bare glad hun ikke snuser til vanlig. Hun vet at jeg blir skuffet om hun snuser.. og det er godt nok for meg.

 

Så mitt råd til deg er rett og slett å droppe det.. altså... ikke tenk så mye på det. La hun snuse når hun drikker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man lyver om noe så trivielt som om man snuser eller ikke, hva annet kan man da finne på å lyve om?

 

Jeg har nulltoleranse for slikt. Snuser du, så snuser du - spør jeg om du snuser så svarer du ja hvis du snuser, nei hvis du ikke snuser. Det er rimelig enkelt. Sier du nei, og jeg siden finner ut at det var løgn er det en ganske graverende karakterfeil.

 

Det kommer, som sagt, helt an på hva denne dama sa til TS, og hvordan hun sa det.

Lenke til kommentar

Eventuelt tyder det på en graverende karakterfeil ved kjæresten. Hvis hun lyver fordi han blir skuffet eller sint for noe så trivielt som snus, kan han være sikker på at hun vil unngå å fortelle om andre ting som han misliker og at hun i hvert fall ikke vil fortelle om de virkelig alvorlige tingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...