Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en 16 år gammel gitarist fra Østfold, og jeg kunne tenkt meg å spille i band, helst med folk på rundt samme alder! Har spilt gitar i ca. 10 år nå, og er veldig inspirert av band som Pierce The Veil, All Time Low og en del pop-punk som Green Day og Blink-182. Disse er sjangre som er litt alternative, men musikken til disse bandene er fulle av energi og er utrolig gøy å spille!

Hadde vært kult å fått til noe! :)

 

Bare å ta kontakt her, eller på mail: [email protected]

 

-Sivert

Endret av Sharecrow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg er dessverre ikke fra rett område, men ville anbefale deg å slenge ut en kontaktannonse på "Musiker søker musiker" eller "Musikere i Østfold" (dersom det finnes) på Facebook! :) Får ofte napp der.

Det har jeg faktisk gjort, men får ingen henvendelser, desverre.. :/ Takk for svar, allikevel!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Prøvde å lete etter et band selv en gang i tiden, spiller ikke så ofte per nå pga. mye jobb, så tror jeg begynner å ruste litt :p

 

Men jeg la ut annonse på musiker.no og fikk faktisk napp en gang, men jeg måtte avslå den gangen på grunn av førstegangstjenesten. Siden har det vært tyst. Spiller trommer og bor i Modum, 23 år gammel, så jeg passer neppe beskrivelsen din :p I tillegg er min musikksmak mer rettet mot rock/hard rock type AC/DC.

 

Lykke til uansett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...