Gå til innhold

Har PC-en din nok ytelse til Battlefield Hardline?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skal nok gå smurt på ultra, spesielt siden jeg muligens får ordnet meg sli før release! :)

Du trenger nok ikke SLI for spillet ser ut som møkk. Betaen er låst til medium grafikk, men ser fremdeles værre ut enn BF3 på low.

 

Får håpe det bedrer seg, om ikke så kommer jo Gta.

 

Rainbow Six Siege kommer jo også :)

Lenke til kommentar

 

Skal nok gå smurt på ultra, spesielt siden jeg muligens får ordnet meg sli før release! :)

 

Du trenger nok ikke SLI for spillet ser ut som møkk. Betaen er låst til medium grafikk, men ser fremdeles værre ut enn BF3 på low.

jeg fikk stillt på ultra, så kanskje du overså en knapp? Ps: sjekk på venstre side i grafikkinstillinger ;)

 

Siden man får 8TB på en hdd, så er 60 GB lite. Av mine 140+ TB med hdd plass og 8 TB med ssd plass, så er det bare en dråpe i havet.

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Skal nok gå smurt på ultra, spesielt siden jeg muligens får ordnet meg sli før release! :)

Du trenger nok ikke SLI for spillet ser ut som møkk. Betaen er låst til medium grafikk, men ser fremdeles værre ut enn BF3 på low.

 

Får håpe det bedrer seg, om ikke så kommer jo Gta.

 

Rainbow Six Siege kommer jo også :)

 

Yes, endel (forhåpenligvis) gode spill i år! :D

Lenke til kommentar

 

Har nå 4TB totalt i min maskin, så 60GB skal man nok få skviset inn en plass. Spørs nå om det blir kjøp av Hardline i det hele tatt, får prøve ut Betaen å visst den suger, så sier jeg pass til hele Hardline.

Værre for oss som bruker SSD. :p

 

Har 2stk SSDer, en til OS og en til de mest spilte spillene :)

Lenke til kommentar

Fikk nøkkel til den lukkede betaen i fjor. Var ikke spessielt imponert. Syntes områdene manglet mye detaljer. kan være rett å slett at det kjørte da også på medium.

 

Aldri vært stor fan av BF. Liker at det er mulighet å ta kjøretøy, men liker ikke mulighetene store baner gir til snipere. Single player delen av spillet virker nogenlunde spennende så trur jeg kommer til å gi den iallefall en gjennomgang.

Lenke til kommentar

 

Endelig en utfordrer til Titanfall for "mest meningsløst høye plasskrav"-prisen.

GTA V for PC trenger 65 GB

 

 

Av en eller annen grunn så er jeg liksom mer forberedt på å godta 50+ GB for et spill med en enorm, åpen verden og 20-30 timer SP-historie + multiplayer, enn for et spill som kun har 6v6-multiplayer på 5-6 middels store kart. :|

 

Nå snakker jeg altså om Titanfall, ikke BFH.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At spill krever 50 GB+ er da ikke noe unormalt lenger. Wolfenstein: New order, X-Plane, GTAV, Elder Scrolls Online for å nevne noen.

 

Tiden hvor spill tok opp rundt 20 GB er over. Med expansion packs og patcher må man nok sette av rundt 100 GB pr. spill framover.

 

 

Heldigvis går verden fremover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...