Jump to content
VargAamo

ANMELDELSE: Så mye bedre er dette skjermkortet enn ditt gamle (Ekstra)

Recommended Posts

MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G Twin Frozr V

er

12% tregere

enn

Asus Radeon R9 290 DirectCU II OC

Stemmer dette ? Ut i fra mine erfaringer så er ikke det riktig.

Nvidia Geforce GTX 980 er 0% tregere enn Nvidia Geforce GTX 690.. jaja trenger vel ikke bytte ennå da. Selv om kanskje 980 støtter mer snacks, er mer energieffektiv og støyer mindre?

MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G Twin Frozr V

er

12% tregere

enn

Asus Radeon R9 290 DirectCU II OC

Stemmer dette ? Ut i fra mine erfaringer så er ikke det riktig.

Trodde MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G Twin Frozr V var litt raskere enn 780 ti? Men ifølge "testen" viser den at 970 er 16% tregere..

Hei,

Det er noe mystisk som skjer med vektingen på akkurat det ene MSI-kortet, og ingen andre. Jeg jobber med å sjekke opp akkurat hva det er nå.

Dere postet denne for en stund siden. Flere som ba om å legge til geforce 590. Får dere lagt den til

Vi har dessverre ikke målinger som lar seg sammenligne for akkurat dette kortet.

Ingen 560ti 448? :(

Ja de går litt fort frem med skjermkortracet her. Har selv en 560 i maskinen. Funker i grunn helt greit til mitt behov. Drar fortsatt Kerbal Space Program helt fint. :p

Kommer dere til å legge til alle skjermkort dere tester? Som f.eks. 390x?

Lurer på samme sak. Kommer dere til å fortsette å oppdatere denne guiden?

Det kunne kanskje vært interessant å ha en link til denne via tek.no hovedmenyen, dersom den oppdateres jevnlig.

Hei!

Jeg bare lurer - er dette prosjektet skrinlagt, eller kommer det nye kort inn på oversikten etterhvert? 

Har jo kommet en del nytt siden februar 2015 (som ifølge første side var siste oppdatering), så kunne vært kult å se hvordan 980Ti, Fury etc ligger an opp mot kortene som begynner å dra på åra  :)

Veldig synd å se at dette fantastiske verktøyet ikke blir vedlikeholdt. Jeg har flere ganger kommet til dette for å sjekke kort opp mot hverandre. Nå er det ikke lenger noen vits.

• Like 2