Gå til innhold

ANMELDELSE: Så mye bedre er dette skjermkortet enn ditt gamle (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G Twin Frozr V

er

12% tregere

enn

Asus Radeon R9 290 DirectCU II OC

 

Stemmer dette ? Ut i fra mine erfaringer så er ikke det riktig.

 

 

Trodde MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G Twin Frozr V var litt raskere enn 780 ti? Men ifølge "testen" viser den at 970 er 16% tregere..

Hei,

 

Det er noe mystisk som skjer med vektingen på akkurat det ene MSI-kortet, og ingen andre. Jeg jobber med å sjekke opp akkurat hva det er nå.

 

Dere postet denne for en stund siden. Flere som ba om å legge til geforce 590. Får dere lagt den til

Vi har dessverre ikke målinger som lar seg sammenligne for akkurat dette kortet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer dere til å legge til alle skjermkort dere tester? Som f.eks. 390x?

 

Lurer på samme sak. Kommer dere til å fortsette å oppdatere denne guiden?

Det kunne kanskje vært interessant å ha en link til denne via tek.no hovedmenyen, dersom den oppdateres jevnlig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Hei!

 

Jeg bare lurer - er dette prosjektet skrinlagt, eller kommer det nye kort inn på oversikten etterhvert? 

 

Har jo kommet en del nytt siden februar 2015 (som ifølge første side var siste oppdatering), så kunne vært kult å se hvordan 980Ti, Fury etc ligger an opp mot kortene som begynner å dra på åra  :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...