Jump to content
Sign in to follow this  
yuo are smart

Problem med netflix på samsung SmartTV

Recommended Posts

Hallo.

Prøver å bruke netflix på smartTVen min, men får da opp en beskjed som sier at den ikke får koblet til netflix. Blir henvist til netflix sine hjelpesider.

Når denne beskjeden kommer opp fungerer ikke fjernkontrollen lengre. Kan på ingen måte komme meg ut av netflix igjen. Har ikke funnet power-knappen på TVen, så eneste løsning har vært å nappe ut strømmen.

 

Har prøvd å restarte modem, restarte trådløs ruter, oppdatere firmware på ruter, men til ingen nytte.

 

Hva kan være grunnen til at netflix ikke fungerer, og hvorfor låser TVen seg når jeg ikke får koblet til? I tillegg lurer jeg på hvor power-knappen kan ha gjemt seg?

Edited by Bamboocha

Share this post


Link to post

Har det samme problemet som deg på min Sony smart TV, bortsett fra at min fjernkontroll fortsatt fungerer og jeg kan trykke meg tilbake, men jeg får samme beskjed som deg når jeg prøver å koble til netflix. Oppdaget dette inatt hos meg og problemet er der enda.

Share this post


Link to post

Da blir neste spørsmål om andre internett-apper funker på TV'en. Altså, klarer den å koble seg til routeren? Er det trådløst eller kablet?

 

Har TV'en fått et ESN-nummer? (Se under Smart-TV her: Link)

 

Mitt TV er ikke smart, så jeg bare gjetter her...

 

Geir :)

Share this post


Link to post

Da blir neste spørsmål om andre internett-apper funker på TV'en. Altså, klarer den å koble seg til routeren? Er det trådløst eller kablet?

 

Har TV'en fått et ESN-nummer? (Se under Smart-TV her: Link)

 

Mitt TV er ikke smart, så jeg bare gjetter her...

 

Geir :)

Alt annet fungerer som normalt, jeg tok til og med test av nettverket (trådløs kobling) på tv'en og dette gjelder kun netflix, dette har fungert helt fint tidligere.

 

Usikker om ESN nr. er ikke hjemme nå så får ikke sett det.

Share this post


Link to post

Her er løsningen om dette skulle oppstå igjen ( i bold med deactivate)

 

1 Press the Smart Hub button.

2 Select Netflix.

3 Select Yes on the Are you a member of Netflix? screen.

If you are not yet a member, set up your membership.

4 Enter your Netflix email address and password.

5. Select Sign In.

 

If you wish to start over and/or sign in with a different email address at any point during this process,

enter the following sequence using the arrow keys on your controller:

- Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up

- Select Start Over or Deactivate.

Edited by syar2003

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...