Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg tilgang til sky sin f1 sending/er? Er en del jeg savner i viasat sendingene, gode kommentatorer først og fremst. Vet ikke om de har lag, eller vi har lag, men som oftest ser jeg jo situasjonene både en og to ganger før de i det hele tatt nevner de... Btw, sjekk ut http://www.autosport.com/news/report.php/id/119058Kanskje bernie vil høre :p

 

Sendt deg PM

Lenke til kommentar

Å ffs Rosberg Lockberg. Button hadde Q3 i lomma. Hvorfor er han den eneste som locker opp hver jævla gang det teller? I fjor, Q2 i dag og i t1 i Q3 i dag. Monaco spesialist meg i ræva. 

Z7q9nE0.jpg

 

Å vel, det blir nok et bra race i morgen. Noen som skal ned å se på Gumball 3000 i sentrum i morgen kveld foresten? Et par 918 og mye annet snadder på Aker Brygge fra 18.00 til 22.00

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg håper Viasat snart slutter å forgude Ericsson, han virker for meg som middelmådig sjåfør på sitt beste, amatør på sitt verste innenfor F1. Er lei av å høre om 11 plassen han hadde på Monaco i fjor, noe som strengt talt burde gå som en skuffelse mtp det bare var 14 som faktisk kom i mål... Sorry for ranten.

Lenke til kommentar

Meget spesielt løp. Vanligvis er jeg ikke så begeistret for Monaco, og det er synd at det må en safety car til for å gjøre et F1-løp spennende. 

 

Faktisk svingen før Verstappens kamikaze-kjøring tenkte jeg "dette renner ut i sanden, det blir ikke store forskjellene i de siste 15 rundene", og så skjer dette. Uansett, noen i Mercedes må ha fått et illebefinnende for det der skjønner jeg ikke. Det eneste jeg kan tenke meg er at de trodde Hamilton hadde såpass stor margin ned til 2. plassen at han rakk et pit stop, han var vel ca. 22sek. foran?

Lenke til kommentar

Jeg håper Viasat snart slutter å forgude Ericsson, han virker for meg som middelmådig sjåfør på sitt beste, amatør på sitt verste innenfor F1. Er lei av å høre om 11 plassen han hadde på Monaco i fjor, noe som strengt talt burde gå som en skuffelse mtp det bare var 14 som faktisk kom i mål... Sorry for ranten.

Kjøpefører. Han bidro visstnok med godt over 100 mill kr til Caterham i 2014. Antar det er svenskene som forguder han, og ikke Atle Gulbrandsen? Jeg ser på BBC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Jeg håper Viasat snart slutter å forgude Ericsson, han virker for meg som middelmådig sjåfør på sitt beste, amatør på sitt verste innenfor F1. Er lei av å høre om 11 plassen han hadde på Monaco i fjor, noe som strengt talt burde gå som en skuffelse mtp det bare var 14 som faktisk kom i mål... Sorry for ranten.

Kjøpefører. Han bidro visstnok med godt over 100 mill kr til Caterham i 2014. Antar det er svenskene som forguder han, og ikke Atle Gulbrandsen? Jeg ser på BBC.

 

Ja, det er svenskene, problemet er jo at de styrer sendingene for oss her til lands også. Men men, fortsetter han slik han har startet året er det vel kanskje siste sesong han har i F1. 

Lenke til kommentar

Var et spesielt Monaco ja. Toto Wolff sier det var en regnefeil som utgjorde 3,5 sekunder som gjorde dagen sur for Hamilton. Det forklarer imidlertid ikke hvorfor de stoppet overhodet. Track position er king i Monaco, og de forsøkte å dekke for et eventuelt Ferrari pit stop, men jeg ser virkelig ikke vitsen. Godt å se Rosberg var såpass ydmyk i intervjuene etterpå, men det hjelper nok ikke på humøret til Lewis Hamilton. 

 

Men, 4 poeng for McLaren og Jenson Button! Fantastisk  :w00t:

Lenke til kommentar

Utrolig synd for Verstappen at han fikk det uhellet. Meget solid kjøring fra han før det og kanskje ble han litt vel overmodig. Det er jo lett å bli frustrert når du vet du er sekundet raskere, men ligger i ræva på dem i 10 runder. Uansett så er jeg imponert over både Verstappen og Sainz. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vel, årets Monaco blir husket for 2 ting, en 17 årings vannvittige kjøring, og Mercedes ubrukelige SC pit strategier. Etter å ha feilet med den 2 ganger håper jeg de legger den bort for resten av sesongen. Litt OT, noen som så dagens indycar løp? De har mye å lære av F1 når det kommer til sikkerhet i pit lane, dette var vel andre løpet i år hvor det blir skadet mekanikere i pit lane. 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Verstappen var konge. Skulle trodd han ikke hadde kjørt noen andre baner før enn Monaco. Steike hvor tight han kjørte i Rascasse før han kræsjet i t1! Nydelige greier. 

 

Hørte Ted Kravitz sa Lewis tjener omlag 100 mill. pund i året :O

Det er 100 mill pund over tre år. Han har visst allerede en formue på over 1 mrd kr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...