Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Godt spm, Selv lurer jeg på hvorfor de ikke hjalp Ericsson ut på banen etter han satt seg fast i grusfella forrige løp (Malaysia), det hadde jo tatt de 10-20 sekunder fremfor å ut med safety car, hjullaster og hele pakka.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

The proposed 2016 calendar

April 3: Australia (Albert Park)
April 10: China (Shanghai)
April 24: Bahrain (Sakhir)
May 1: Russia (Sochi)
May 15: Spain (Barcelona)
May 29: Monaco (Monte Carlo)
June 12: Canada (Montreal)
June 26: Britain (Silverstone)
July 3: Austria (Red Bull Ring)
July 17: Europe (Baku)
July 31: Germany (Hockenheim)
August 7: Hungary (Hungaroring)
August 28: Belgium (Spa)
September 4: Italy (Monza)
September 18: Singapore (Marina Bay)
September 25: Malaysia (Sepang)
October 9: Japan (Suzuka)
October 23: USA (Austin)
October 30: Mexico (Mexico City)
November 13: Brazil (Interlagos)
November 27: Abu Dhabi (Yas Marina)

 

Senere oppstart og kun tre uker sommerferie.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

HVORFOR kan de ikke ta tilbake det gamle McLaren-Honda-designet!? Kanskje noe rettighetsgreier?

Hvilket da, mener du? Det røde og hvite? Det er jo Marlboro sponsorfarger.

 

Synes heller de burde gå tilbake til den oransje fargen Bruce hadde på sine biler. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror de har en ordning slik at en viss % av alkoholreklame må være holdningskampanjer, slik som "Bernie says don't drink and drive". Personlig syntes jeg i grunn McLaren ser bedre ut nå, eneste er den ekstra McLaren-logoen på nesa som får det til å se ut som en 2012 steppet nese, hvilket jeg ikke er noe fan av. Det viktigste er at bilen blir raskere, tror de skulle ta med en oppgradert powerunit til Spania, så det blir spennende å se. Peter Windsor la ut en fantastisk interessant analyse av Honda-uniten med Scarbs her forleden på Youtube

Lenke til kommentar

Strategy Group plans return of refuelling, free tyre choice and cars ‘five seconds quicker’

 

Virker spennende.

 

Hadde ikke gjort noe med litt raskere biler:

 

2004 Monaco GP

Pole: 1:13.985 (Trulli)

Raskeste runde: 1:14.439 (M. Schumacher)

 

2014 Monaco GP

Pole: 1:15.989 (Rosberg)

Raskeste runde: 1:18.479 (Räikkönen)

 

 

2004 Italian GP

Pole: 1:20.089 (Barrichello)

Raskeste runde: 1:21.046 (Barrichello)

 

2014 Italian GP

Pole: 1:24.109 (Hamilton)

Raskeste runde: 1:28.004 (Hamilton)

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nja, Fritt valg av dekk blir feil vei å gå, da de kjappeste i feltet vil gå for dekk som varer lengre for å få færre pit-stop, mens de svakeste gjerne vil gå for dekk som er kjappere for å holde følge med feltet, men vil dra på seg både et og to ekstra pit stop for å holde følge det første stintet før de deretter går samme vei som de gjør nå. Den rette veien for real og fair racing burde være en felles grunnplattform, hvor hver produsent får x antall tokens for å forbedre bilen slik de føler for underveis i sesongen, slik at også sjåførens dyktighet spiller inn. Jeg savner ikke nødvendigvis høyere hastigheter, men mer fighting mellom sjåførene, for slik det er nå så er som regel topp 4 de samme fra start til slutt. Og ikke minst, få kastet ut Marussia, de har ingenting i F1 å gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...