Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Vi er tre jenter som har et forskningsprosjekt i valgfaget vårt, Forskning i praksis. Vi kan nå velge selv hvilket forskningsprosjekt vi vil forske på, men det må være gjennomførbart på ca. 5 uker for 3 jenter i 10. klasse. Skolen vår har dessverre lite penger, så det bør ikke være noe som blir kostbart.

 

Håper det er noen som har forslag.

 

På forhånd, takk <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På ungdomsskolen lagde jeg et eksperiment for å teste innflytelsen av subliminale beskjeder. Folk ble utsatt for subliminale beskjeder som jeg hadde puttet inn i en video også skulle de velge mellom 3 produkter, ett av disse hadde de blitt eksponert for i videoen. Jeg tror det var i norsk eller noe, men det er jo en idé da

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen lagde jeg et eksperiment for å teste innflytelsen av subliminale beskjeder. Folk ble utsatt for subliminale beskjeder som jeg hadde puttet inn i en video også skulle de velge mellom 3 produkter, ett av disse hadde de blitt eksponert for i videoen. Jeg tror det var i norsk eller noe, men det er jo en idé da

Dette hørtes veldig kult ut! Hvordan kan vi få puttet inn de subliminale beskjedene i videoer?

Lenke til kommentar

Jeg brukte bare en tilfeldig videoredigerings-software. Det er ikke mye som skal til. Lage budskapet som et bilde i paint og så putte det inn sammen med videoen og gjøre det så kort som mulig, og så hvis det fremdeles er lett å legge merke til bildet i videoen er det bare å gjøre det mer gjennomsiktig/mindre/etc. Så bare fyller du opp videoen med massevis av slike bilder. Det var i hvert fall slik vi gjorde det, men jeg tipper dere kanskje må være litt nøyere på forskningsdesign og slike ting? Jeg gjorde som sagt dette i norsken under temaet "Reklame".

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...