Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner singellivet


Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og er begge 21 år gamle. Jeg har stadig vært veldig sjalu og dette har oppstått i altfor mange krangler. I det siste har jeg tatt meg skikkelig sammen, og betet i meg alt som jeg før har blitt sjalu av. Men nå når jeg virkelig prøver alt jeg har for at dette skal fynke har han fortalt at han savner singellivet. Han sier dette ikke har noe med meg å gjøre, men jeg føler fremdeles det er fordi jeg har kranglet så mye. Men han sier han elsker meg og vil ikke slå opp nå og sier han ser for seg at det kommer til å bli oss selvom vi hadde slått opp, så hadde vi funnet tilbake til hverandre. Jeg er ganske sikekr på at litt for at han savner singel er pga kranglene, men tror dere jeg har en sjans å fikse opp i dette? De siste ukene nå har vi hatt det kjempebra, og jeg prøver alt for å få han til å være i dette forholdet. Men dere som er i forhold, hva gjør dere for å ikke savne å være singel? Tror han merker det veldig når han er på fest og på byen med alkohol når alle vennene hans kliner med alle jentene, mens han må hele tiden trekke seg vekk pga han er i forhold.... :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men poenget er at han sier han vil være sammen med meg og at han elsker det, men noen ganger har han savnet det å være litt fri, og dette er jo fordi jeg har vært så sjalu osv. Så på en side føler jeg at han kommer til å miste savnheten av dette når vi får forholdet på plass igjen uten krangling.

Lenke til kommentar

men poenget er at han sier han vil være sammen med meg og at han elsker det, men noen ganger har han savnet det å være litt fri, og dette er jo fordi jeg har vært så sjalu osv. Så på en side føler jeg at han kommer til å miste savnheten av dette når vi får forholdet på plass igjen uten krangling.

Krangling fører til så mye negativt. Man begynner å savne singellivet og det er ikke sunt når man går rundt og er sur på hverandre hele tiden. Men når man har det bra sammen og krangler lite, forsvinner det meste av savnet og man får det mye bedre sammen :)

Lenke til kommentar

Krangling fører til så mye negativt. Man begynner å savne singellivet og det er ikke sunt når man går rundt og er sur på hverandre hele tiden. Men når man har det bra sammen og krangler lite, forsvinner det meste av savnet og man får det mye bedre sammen :)

 

Ja, var det jeg håpet på! Så håper savnet forsvinner snart når vi får det bedre sammen :-)

Endret av Tvillingsjel
Sitatpyramide
Lenke til kommentar

Det lover jo bra. Bare fortsett videre og kjemp for forholdet. Fortell videre hva som skjer :)

 

 

hvis man er i forhold og savner å være singel så er man ikke i et forhold med noen man ønsker å være med resten av livet. Dere er for unge til å tro og håpe på at det vil skje.

Man vet aldri hva som skjer framover, uavhengig av alder. Men jo, det er mange som holder sammen fra veldig ung alder. Hele familien min omtrent er fortsatt sammen med første kjæreste. Besteforeldrene mine siden barneskolen.

Edit: slått sammen dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Man vet aldri hva som skjer framover, uavhengig av alder. Men jo, det er mange som holder sammen fra veldig ung alder. Hele familien min omtrent er fortsatt sammen med første kjæreste. Besteforeldrene mine siden barneskolen.

 

isåfall er familien din del av en extremt snever nisje i forhold til resten av befolkningen. Hva besteforeldrene dine gjorde har ingenting med dagens trender å gjøre. Sannsynligvis blir man skilt i dag, mer enn 50% skilles.....

Endret av Tvillingsjel
Sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar
isåfall er familien din del av en extremt snever nisje i forhold til resten av befolkningen. Hva besteforeldrene dine gjorde har ingenting med dagens trender å gjøre. Sannsynligvis blir man skilt i dag, mer enn 50% skilles.....

Har sett mange andre det gjelder. Det er absolutt mulig.

 

Men poenget mitt er at man vet ikke om det kommer til å vare enten man er 15 eller 50.

Endret av Tvillingsjel
Sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har sett mange andre det gjelder. Det er absolutt mulig.

 

Men poenget mitt er at man vet ikke om det kommer til å vare enten man er 15 eller 50.

 

vel, man har en god anelse. Hadde jeg blitt tvunget til å sette penger på en av sidene ville jeg satt penger på at dem ikke varer livet ut, det hadde du også.

Endret av Tvillingsjel
Sitatpyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...