Gå til innhold

World of Warcraft får selfie-kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som dør litt på innsiden hver gang jeg hører/leser om "selfie", "hashtag" og lignende? Jeg er 27år gammel men føler meg som en gammel grinebiter. Syns også facebook bare er tull.

 

Du og meg. Men jeg er dum nok til å trykke på artikkelen også, lese og bli mer oppgitt :p

 

Grusomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Er det bare meg som dør litt på innsiden hver gang jeg hører/leser om "selfie", "hashtag" og lignende? Jeg er 27år gammel men føler meg som en gammel grinebiter. Syns også facebook bare er tull.

 

Du og meg. Men jeg er dum nok til å trykke på artikkelen også, lese og bli mer oppgitt :p

 

Grusomt.

Faller for det samme på hver eneste Norske nettavis, tragisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere alle stått opp med feil fot i dag? Dette tillegget er jo kun for moro skyld, og gir de som aktivt spiller World of Warcraft mer å drive på med. Hvordan det kan være noe annet enn positivt er uklart for meg. Det kommer sannsynligvis ikke til å ha noen nevneverdige konsekvenser for de av dere som HATER facebook og HATER wow og HATER at folk har det gøy. Sett bort i fra artikler med morsomme wow-bilder selvfølgelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

På meg virker det som om de har mistet fokus og er mer interessert i å lage gimmick ting som halvparten av Wow spillerne kommer til å ha i løpet av en uke og så er det morsomt i 3 minutter før det havner i banken med alt det andre tilsvarende tingene.

 

Dette er et desperat forsøk på å nå et bredere publikum. De håper vel det skal strømme med småjenter som vil ta selfies i WoW.

Lenke til kommentar

Har dere alle stått opp med feil fot i dag? Dette tillegget er jo kun for moro skyld, og gir de som aktivt spiller World of Warcraft mer å drive på med. Hvordan det kan være noe annet enn positivt er uklart for meg. Det kommer sannsynligvis ikke til å ha noen nevneverdige konsekvenser for de av dere som HATER facebook og HATER wow og HATER at folk har det gøy. Sett bort i fra artikler med morsomme wow-bilder selvfølgelig.

Ingen grunn til å være så vanvittig defensiv, er ingen som har sagt de hater noe som helst her kompis. Personlig er det vel ingen spill jeg har brukt flere timer på enn wow selv om jeg ikke har spilt siden release av Wrath of the Lich King.

 

Kunne samtidig spurt hva slags verden vi lever i der "selfie" er klassifisert som gøy, men da er det vel noen trendryttere som blir fornermet.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Har dere alle stått opp med feil fot i dag? Dette tillegget er jo kun for moro skyld, og gir de som aktivt spiller World of Warcraft mer å drive på med. Hvordan det kan være noe annet enn positivt er uklart for meg. Det kommer sannsynligvis ikke til å ha noen nevneverdige konsekvenser for de av dere som HATER facebook og HATER wow og HATER at folk har det gøy. Sett bort i fra artikler med morsomme wow-bilder selvfølgelig.

 

Problemet i dette tilfellet er at det stjeler sårt trengt utviklingstid på ting som WoW trenger. Balansering, content etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...